Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har vært på en Volvatklinikk? Er det dyrt? Lurer på om jeg skal gå på legevakten eller Volvat med mitt hovne kne. Er, pga jobb, i en by et stykke unna mitt hjemlsted.
BrunetteBarbie Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har. Kostet meg 1500 for en time.
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har. Kostet meg 1500 for en time. Oj!!! Det var dyrt!!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 De er dyrere, men adskillig mer tilgjengelig!! Har kjøpt medlemskap der, og blir prioritert på timelistene; merker gigantforskjell på komm.leger og Volvat - også i kvalitet på timene/tjenestene!!
Gjest Lamia Lenis Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av Lamia Lenis
BrunetteBarbie Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 De er dyrere, men adskillig mer tilgjengelig!! Har kjøpt medlemskap der, og blir prioritert på timelistene; merker gigantforskjell på komm.leger og Volvat - også i kvalitet på timene/tjenestene!! Dèt er jeg helt enig i.
Gjest Gjest_Mic_* Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg betalte rundt 700 kroner sist jeg var der. Men så er de bra også Hva er definisjonen på bra? Jeg tenker i forhold til et vanlig legekontor. Hvilke elementer har bedre kvalite? Det med tilgjengelighet derimot, forstår jeg. Åpen for kommentarer fra hvem som helst med erfaring.
venus_ Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har vært kjempefornøyd med Volvat de gangene jeg har vært der. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men rundt 500 tror jeg. Mye bedre enn legevakta der du kan ende opp med å sitte i kø i flere timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå