lakris Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) . Innlegget redigert. Se reglene. Strix (mod) Endret 5. oktober 2008 av Strix
Jade Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Røyker du? Det kan være grunnen til at hun ikke vil. Kanskje ikke bevisst, men det er vesentlig forskjell (for meg) å kysse en røyker og en ikke-røyker. Har dere aldri kysset slik tidligere? Har hun gjort det i tidligere forhold? Eller har hun bare sluttet? Har du prøvd? Kanskje hun ikke vet hvordan, kanskje hun er redd for at hun kysser dårlig. Kanskje (sorry) du kysser dårlig...?
lakris Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Gjest Vims Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 For det første, du sier at du "hinter ved å peke på tunga hennes og sier at jeg vil ha den".. Der hadde jeg mistet lysten i alle fall! I det hele tatt er det ikke godt å kline om det blir helt opplagt og påtvunget.. Det må skje i et romantisk øyeblikk, hvor dere begge er opptatt av å kysse og kose dere. Jeg håper det ligger mer bak at du vil gjøre det slutt enn dette konkrete problemet. Kan forstå at det er et problem om du føler at dere er mer venner enn kjærester. Men kanskje du burde lete etter det virkelige problemet og ta det opp skikkelig med henne? Synes også det er litt dårlig gjort å RINGE og si at det er slutt inntil videre.. Kan ikke være lett for henne
catty Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg og samboeren kysser ikke noe særlig med tunge lenger vi heller ingen av oss har noe imot det, det bare hender ikke... (gjør det omtrent bare når vi har sex...) kjedelig, men begge som er dårlig på å la det skje... jeg ville syntes det var trist om det var han som ikke ville... vært sammen i tre år.. tror bare det blir sånn etterhvert jeg... men ta intiativet, (det skal jeg nå begynne med! ) gjør det lille romaniske til noe litt mer
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Er det bare meg som reagerer på at en mann vurderer skilsmisse fordi kona ikke vil tungekysse? Ikke rart skilsmissestatistikken er høy. Håper virkelig det ligger mer bak denne historien, enn manglende kyssing.
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Jammen kjære deg, det er klart man skal være kjærester og ikke venner, men man må jo ikke tungekysse av den grunn. Kanskje du burde se litt innover i deg selv, er det en grunn til at hun ikke vil kysse deg? Min erfaring er at menn kan bli ganske kvelende når de skal tungekysse nemlig, og det kan jo være at hun føler det slik. Men nok en gang så må jeg si at det er kommunikasjon som gjelder. Jeg personlig fatter ikke at kyssing kan bli et så stort problem i et forhold. Greit når det er masse annet som har skjedd tidligere og dette er toppen av isfjellet, men om forholdet ellers går bra og det bare er kyssingen ... nei da syns jeg det blir for dumt. Som nevnt tidligere her, ikke rart skilsmissestatistikken er høy ... Har selv savnet kyssing i forholdet og da har jeg sagt det rett ut. "Elskling, jeg syns vi kysser mye mindre nå enn hva vi gjorde i begynnelsen av forholdet. Er det noe grunn til det, eller kan vi begge prøve å tenke litt mer på det fremover" Se! Så enkelt kan det sies. Min samboer svarte med at han ikke hadde tenkt over det, og at han skulle tenke litt på det nå. Vi tungekysser ikke hver dag, men en gang i blandt så kan vi nå finne på å stå å kline litt på kjøkkenet - fordi jeg sa ifra på en konstruktiv og grei måte.
LukaFrost Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Det kan jo hende at hun synes at du ikke er noe god til å kline. Jeg for min del liker ikke å kline når han gaper over hele munnen min og bare stikker tunga in og ut på. Finn ut om det er måten du kliner på som er feil. Og for guds skyld: ikke pek på tunga hennes og sier at jeg vil ha den!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror, og håper, at det ligger mye mer bak en bare mangelen på tungekyss. Det må være andre ting som også gjør at dere ikke virker som kjærester men mer som venner. Jeg tror dette med kyssingen bare for deg synliggjør problemet og gjør det mer konkret.
Gjest andungen Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Det kan jo hende at hun synes at du ikke er noe god til å kline. Jeg for min del liker ikke å kline når han gaper over hele munnen min og bare stikker tunga in og ut på. Finn ut om det er måten du kliner på som er feil. Og for guds skyld: ikke pek på tunga hennes og sier at jeg vil ha den! Veldig enig i denne! Har selv erfart at en mann omtrent "slukte" meg, og jeg følte virkelig at jeg ble kvalt (han gapte alt han kunne, og med masse spytt i tillegg...). Ingen hyggelig opplevelse for meg, og var nødt til å ta en prat der ja! Men vi snakket ordentlig om det, og startet litt på "scratch" igjen. Om x'en hans likte det sånn får være opp til henne, men det fungerte IKKE på denne jenta... Hvordan går du frem når du ønsker å tungekysse henne? Sånn bortsett fra å peke på tunga og si at du vil ha den (major turnoff by the way!)? En forsiktig tilnærming av tungen din, et "sveip" over leppene hennes osv, kan være en forsiktig og grei måte å starte på kanskje? Kanskje hun har en negativ opplevelse med tungekyss tidligere (følelsen av å bli kvalt, slukt etc?), og derfor forbinder det med noe negativt? Ikke press henne! Forsøk å gjøre det til noe spennende og positivt, hvor dere begynner forsiktig. Lykke til!
Chianty Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Hva med å vise henne hva en tunge kan brukes til ? Ikke mange kvinner som vil hoppe over den,vil jeg tro. Vi har også vært sammen i mangen år, sjelden vi har tungekyss,som regel bare når vi også da har sex. Tror ikke det er såååå normalt å tungekysse når man er så lenge sammen. Men sex delen da, hvorfor ikke begynne med tungen og gå videre til en heftig sex runde? Du er jo mann, du må da ha mange stillinger og gode runder for å gi henne alt. Ta deg en tur på erotiknett-mange ide'r der hehe Håper også dette ikke er skillsmisse-grund, syndtes den var litt tynn!
Gjest L_C Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg og samboeren min har vært sammen i 1,5 år . Det er to ting jeg er veldig glad i , og det er å tungekysse og å holde hender. Han liker ikke noen av delene. Nå er resten av fyren så fantastisk at jeg ikke vil ofre han for tungekyssing og å holde hender, men innrømmer gjerne at jeg skulle ønske han ville kline litt av og til Holde hender gidder han bare når vi er på sydentur
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Tror det er helt normalt å ikke tungekysse så mye. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år, og vi tungekysser som regel kun under sex. Er det bare meg som reagerer på at en mann vurderer skilsmisse fordi kona ikke vil tungekysse? Ikke rart skilsmissestatistikken er høy. Håper virkelig det ligger mer bak denne historien, enn manglende kyssing. Enig! Jeg tror (og håper) det ligger noe mer bak dette enn kun for lite kyssing. Man skiller seg ikke fra en man virkelig elsker bare fordi man ikke tungekysser nok! Jeg hadde forresten fullstendig mistet tenningen dersom mannen min pekte på tungen min og sa han ville ha den. Ville heller at han hadde snakket med meg om det og at vi sammen hadde funnet ut årsaken til "problemet", og blitt enige om hva vi skulle gjøre det. Å bli bedt om å tungekysse når man egentlig ikke har lyst, føles ekkelt og teit.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Nytt eks empel på mor som ord deling. Hvordan føles et tungt kyss?
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Nytt eks empel på mor som ord deling. Hvordan føles et tungt kyss? Hehe, tviler på at det er så godt Uansett..Jeg og kjæresten min tungekysser ikke. Altså, vi bruker litt tunge når vi kliner, men der er overhode ikke snakk om å stikke tungene halvveis inn i munnen på hverandre. Det liker ikke jeg. Men kyssingen er fantastisk! Hva med en mellomting? Du kysser sånn at tungene berører hverandre litt, men ikke så intenst at de neste går i et med hverandre?
Gjest *nurket* Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 For meg er (tunge)kyss en viktig del for å holde liv i forholdet. Ikke for at jeg går rundt å kaller det tungekyss. Men når vi kysser hverandre, så leker tungene med hverandre. Dette gjør vi også når vi ikke har sex. Gjerne når vi sier hadet om morningen og hei på ettermiddagen. Andre ganger blir det bare et lett kyss på leppene. Jeg har vel og merke kysset noen som prøvde å stappe hele tunga nedi halsen på meg, og kysset meg så hardt at jeg fikk vondt på leppene. Helt grusomt. Viktig at man er lett på tungen. La tungen leke forsiktig med leppene og litt innenfor. Se om du får noe respons da.
AnetteR Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Denne historien har jeg hørt før - årsaken da, var som tidligere nevnt i tråden, at mannen var en dårlig tungekysser. Uten at min venninne var noe mindre glad i han av den grunn. Det er en forferdelig opplevelse å tungekyse med noen som ikke har helt kontroll på hva de holder på med... Men jeg kan vel også si for egen del at tungekyssing ikke er en ukentlig hendelse i et ekteskap som har vart en stund. For min del kan det være koselig innimellom, men jeg forbinder vel tungekyssing/klining litt for mye med tenårene. Henger meg også på alle de som poengterer at dette overhodet ikke er skilsmissegrunn alene. Da skal du slite lenge og hardt for å finne en du orker å være gift med resten av livet...
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 5. oktober 2008 av lakris
lakris Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) . Endret 4. oktober 2008 av lakris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå