Gå til innhold

Whose line is it anyway?


Gjest Latterbombe!

Anbefalte innlegg

Gjest Latterbombe!

Kom tilfeldigvis over et program jeg ikke har hørt eller sett noe om, men som var uhyre morsomt. Det heter Whos line is it anyway? der Drew Carey er programleder. Helt ustyrtelig morsomt! Hvorfor kan vi ikke sende slikt i Norge? Mye bedre enn Nytt på nytt, Løvebakken og Ylvis møter veggen sammenlagt. Men skulle helst sett programmet med den amerikasnke versjonen, selv om en på norsk hadde vært bra. Finnes mange sesonger spilt inn, så jeg tror det ikke skal være problem med å få tak i billig?

Konseptet er vel litt likt Løvebakken, bare mye mer omfattende og mye mer morsomt! Jeg tror faktisk det er beste jeg har sett. Har helt vondt i magemusklene. :ler:

Det beste er at det virker som de har utrolig mange ulike typer oppgaver. Feks.:

From a hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De "hoedownene" de har er og ustyrtelig morsomme. :)

Et par eksempler her:

xDKSyilX6k0

wMY90_NNdxo

lD36pS-299E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Latterbombe!

:fnise: Hoedown'ene ja!

Og ikke minst morsomme de spillene hvor hver setning skal være

og hats ligner egentlig ganske mye på hverandre synes jeg, men de er morsomme og tvisten er nok til at det ikke blir kjedelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo vært en MYE mildere form av dette her i Norge (minus manus) hvor folk skal improvisere en del.

Dette er jo selvsagt mye morsommere, litt SNL - stil over det.

Er et program til i USA som er nyere enn dette hvor man bare skal improvisere (også en del SNL folk), men husker desverre ikke i farta hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...