Gå til innhold

Flere jobbtilbud

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jessica_*
Skrevet

For en uke siden takket jeg ja til en helt ok stilling med bra lønn. Men i dag fikk jeg tilbud om drømme-jobben!!Den jobben jeg alltid har drømt om, som jeg aldri trodde at jeg skulle få. Denne jobben er innenfor det fagfeltet jeg er utdannet til.Jeg har så lyst til å takke ja til denne jobben, men jeg har jo takket ja til den andre jobben også......Hvordan skal jeg gå frem?Er det andre som har vært i denne situasjonen?

Setter pris på alle råd, jeg sliter litt akkurat nå.... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke prøvetid på den jobben du takket ja til da?

Jeg hadde definitivt gått for den jobben du fikk tilbud om nå, drømmejobben. Hadde ikke hatt noe problem med å bare gå fra den andre jobben

Gjest Gjest_Jessica_*
Skrevet
Har du ikke prøvetid på den jobben du takket ja til da?

Jeg hadde definitivt gått for den jobben du fikk tilbud om nå, drømmejobben. Hadde ikke hatt noe problem med å bare gå fra den andre jobben

Jo, har prøvetid. Skal egentlig starte i den nye jobben om en uke, og det hadde vært greit å gi beskjed til arbeidsgiver før den tid. Må tenke litt mer først....hehe....Det jeg sliter med er hvordan jeg skal fortelle arbeidesgiver at jeg likevel ikke vil ha jobben.......men det er vel bare å hoppe i det :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...