Gå til innhold

Nok engang disse mandlene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg plages veldig ofte med kraftige halsbetennelser og har fått time til spesialist i slutten av Oktober mnd. Sist gang jeg hadde halsbetennelse så måtte jeg må sykehus for de hadde mistanke om at mandlene var fyllt med puss som måtte fjernes. Etter mange undersøkelser så fant de ikke noen byll så det ble bare med det.

Nå ser jeg at mandlene mine er røde og hovne igjen men jeg har ikke vondt. Men så oppdaga jeg en hvit prikk på den ene og det forsvant ikke da jeg svelga. Så jeg prøvde å fjerne det med Q-tip og til slutt fingrene men da kom det bare mer ut av selve mandelen,det var litt som å klemme på en kvise. Det hvite som kom ut var også illeluktende.

En annen ting også er at jeg hver morgen må fjerne størknet brunt/grønt snørrlignende klyser fra halsen, bak drøvelen. Lurer nå på om alt dette har en sammenheng for dette har forekommet de siste 3-4 ukene.

Uansett,bør jeg dra til fastlegen imorgen eller skal jeg bare vente til den timen i slutten av mnd? HVa ville du har gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Uff, dette hørtes vondt ut :klem:

De gule/hvite klumpene som kom ut av mandlene heter mandelpropper, eller tonsil stones på engelsk. De er grusomme! Jeg skal få fjernet mandlene om 3 mnd pga disse proppene.

Jeg ville dratt til legen i morgen hvis jeg var deg. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...