Lille Rosa Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Hvilken sang/melodi skal dere danse brudevalsen til? Gikk dere/skal dere på dansekurs? Gruer meg litt jeg, så håper de andre hiver seg utpå dansegulvet med EN GANG så vi slipper å bli observert for lenge..
Nettepett Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har veldig lyst å danse etter "Annies Song". Synes den er så søt. Men, foreløpig har vi egentlig ikke snakket så mye om det. I min kusines bryllup, hvor jeg var forlover, avtalte brudeparet med oss forloverne at vi skulle slenge oss med i dansen etter en viss tid. Jeg på min side, hadde igjen avtalt med brudens bror at han skulle slenge seg med etter hvert, slik at gjestene så at "vanlige gjester" kunne få være med Dette funket i hvertfall veldig bra - var mange som ble med og danset 1-2 danser.
Gjest Elize Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Vi skal danse til Ain´t it funny how it works av Smokie. Den er bare så nydelig. Men vi har ikke øvd noe enda. Litt vanskelig å få han med på å øve, han synes vi har god tid. Endret 2. oktober 2008 av Elize
Kanutten Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Som trønder må jeg vel ha "trønderbrura" Min grandonkel har sagt ja til å spille den på trekkspill om han lever som han sa. Vi skal på kurs, kun fordi kjære sto langt bak i køen da takten ble utdelt.
Branna Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Vi danset etter Nocturne av Secret Garden. Vi kjøpte en lær-å-danse-dvd på internett, og den var oversiktlig og fin, den. Eneste problemet var at vi aldri hadde tid til å lære oss valsen skikkelig, så det ble en del feiltrinn når dagen kom. Så det angrer jeg på, at vi ikke øvde mer... Men men, det var sikkert ikke noen som tenkte noe over det uansett.
Gir Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Vi skal ikke danse vals, bare "kline-dans". Sangen vi skal danse til betyr veldig mye for oss og er helt nydelig.
latte Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg syns "Lift me" med Madrugada er nydelig...så vi får se. Skal ha et band til å spille på festen, så må samåde litt med de først.
angara Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Vi skal ha noe av Tom Waits. Det er veldig "oss". Ingen av oss liker (eller kan!) å danse, så det blir en kortvarig affære... og gå rett over i en annen vals, som flere kan bli med på.
Gjest Clebra Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Vi skal ikke danse vals, bare "kline-dans". Sangen vi skal danse til betyr veldig mye for oss og er helt nydelig. wow! Den var nydelig:)
LilleMy28 Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Vi skal på kurs, kun fordi kjære sto langt bak i køen da takten ble utdelt. Ha ha! Kjenner litt til det dessverre, så her blir det god gammeldags klinedansing, kanskje med litt innøvde småsteg for å imponere. Ellers blir det muligens en sang fra A-ha siden vi har mange gode minner til deres musikk. I en perfekt verden hadde jeg valgt We had the time of our lifes fra Dirty Dancing, men selvsagt har denne danseglade bruden ikke funnet en danseglad brudgom... Men han er jo så god på alt annet da
FoxyFish Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Nå har jeg ingen bryllupsplaner med det første, men jeg har to favoritter likevel. Den første er Strangers in the night av Frank Sinatra Eller Neil Diamond sin Girl, you`ll be a women soon. Min kjære er en svoren Tarantino-fanatiker, og sistnevnte er en flott sang fra Pulp Fiction. Jeg er elendig på linker her, men Diamond sin ligger på youtube, og er en nyyydelig sang!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Dark Waltz fra Phantom of the Opera sunget av Hayley Westenra er nydelig! http://www.youtube.com/watch?v=WgzMfGcXhYE
thumbalina Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Vi danset to minutter til en Nat King Cole sang - When I fall in love også gikk vi over på litt sånn tulledans... til stor suksess.. vi hadde med Freestyler, Lets twist, YMCA, Grease lightning, Romeo, og en sånn hip hop sang til slutt.. før vi avsluttet med fugledansen hvor vi tok opp svigers på dansegulvet! ingen av oss KAN danse... så det var bare for moro skyld... Vi fikk trampeklapp og stående applaus - så det var veldig moro =)
Gir Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 wow! Den var nydelig:) Jeg vet det :-) Det er en av de som faller i kategorien "frysninger på ryggen".
Spatula Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Vi skal ha en litt sånn egenkomponert greie.. Vi skal ta den helt ut på bryllupsdagen tenkte vi, med å ha det gøy. Vi skal starte med vals til "At last my love has come along" med Norah Jones, så skal vi mixe sammen noe sanger, som vi lager en liten koreografi til, så er det tilbake til Norah Jones til slutt igjen.. Ja vi ble nok inspirert av det klippet på Youtube..
Arwen Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har veldig lyst å danse etter "Annies Song". Synes den er så søt. Men, foreløpig har vi egentlig ikke snakket så mye om det. Den hadde vi, nydelig sang som funker selv om man kommer ut av valsetrinnene
Ginen Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 Vi hadde Motley Crüe med If I Die Tomorrow! Tok det helt på gefylen, ikke noe kurs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå