PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 #1 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da har vi visst bestemt oss for å prøve å få barn. Selv har jeg hatt lyst lenge (sluttet på p-piller for 1 år siden) Siden det har vi brukt kondom. Jeg har sagt at han ikke behøver kondom for min del, men han ville selv. Men, i går, ville han ikke bruke kondom lengre.. Vi elsket, og snakket lenge etterpå... Etter endel problemer med jobben, som han nå har fått ordne opp i, følte han seg klar. Siden har jeg hatt sommerfugler i magen.. Visste ikke at det kom til å bli en slik forandring inni meg bare av å bestemme oss for å prøve... Er på nippet til å gråte av glede hele tiden, gleder meg så utrolig mye! Må bare få det ut, vil at noen skal vite det, men vil ikke fortelle det til noen i vennekretsen riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 2. oktober 2008 #2 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gratulere så mye som prøvere da!! Snakker om å gå en spennende tid i møte ja i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 2. oktober 2008 #3 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så spennende! Gratulerer så mye Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gratulere så mye som prøvere da!! Snakker om å gå en spennende tid i møte ja i klubben! Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så spennende! Gratulerer så mye Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Jeg er 24 år, og min samboer er 33. Vi har vært sammen i 5 år, og bodd sammen i drøyt 1,5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sitter nå å funderer på om det er "normalt" å fortelle venner og familie at en prøver å få barn... :klø: Jeg er så spent, at jeg har lyst å si det til alle jeg kjenner! Men det kan jo være vondt i ettertid å få mange spørsmål om det etterhvert hvis det ikke skjer noe... Vet jo også at det naturlig å vente med å fortelle om en evetuell graviditet til etter 3 mnd... Ååååhh, det er så vanskelig å holde kjeft!! Jeg tenker så mange tanker allerede... Alt er så overveldene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 2. oktober 2008 #7 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg tror ikke vi kommer til å si at vi har begynt å prøve (når vi endelig får begynt å prøve ) Kanskje til et par venninner, men ikke til familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg tror ikke vi kommer til å si at vi har begynt å prøve (når vi endelig får begynt å prøve ) Kanskje til et par venninner, men ikke til familien. Er ganske enig, men selv om det bare er litt over et døgn siden vi bestemte oss, sliter jeg allerede med å holde munn. Har vært med to av mine beste venninner i dag, og holdt hele tiden på å sprekke! Det værste av alr er nok at de hadde vært helt uinterresert hvis jeg hadde sagt det, da ingen av dem har tenkt på å få barn de neste 10 år eller så... Er kanskej greit å holde familien utenfor ja. Litt flaut å nesten si; vi puler så mye vi kan for tiden sor at dere skal få barnebarn Enn dere da Pupsilure, har dere bestemt når dere skal begynne med prøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 2. oktober 2008 #9 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er ganske enig, men selv om det bare er litt over et døgn siden vi bestemte oss, sliter jeg allerede med å holde munn. Har vært med to av mine beste venninner i dag, og holdt hele tiden på å sprekke! Det værste av alr er nok at de hadde vært helt uinterresert hvis jeg hadde sagt det, da ingen av dem har tenkt på å få barn de neste 10 år eller så... Er kanskej greit å holde familien utenfor ja. Litt flaut å nesten si; vi puler så mye vi kan for tiden sor at dere skal få barnebarn Enn dere da Pupsilure, har dere bestemt når dere skal begynne med prøvingen? Hahaha Vi skal gifte oss i juni, og begynner kanskje å prøve da. Han vil helst vente litt lenger, mens jeg helst vil begynne nå (men samtidig vil jeg vente til vi er gift). Og nå i det siste har jeg faktisk tenkt at vi ikke har noen hast Så vi får se Vi er forresten like gamle, du og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja hastverk er lastverk. Vi har brukt laaaang tid på å bestemme oss for å prøve.. er jo bra å være gift først. Skulle gjerne vært gift først jeg også, men vi har ikke diskutert giftemål annet enn på humoristisk plan. (hvis vi noen gang ender opp i las vegas blir det elvisbryllup med pink cadillac å hele pakken ) Ellers er jo jeg av den gamle skolen når det gjelder frieri. Har ikke tenkt å fri selv. Basta Og hvis det blir noe bryllup, er det noe vi kan ta ganske på sparket da jeg ikke vil ha noe stort bryllup med fest og slikt. Leste litt i din bryllupstråd at du heller ikke vil ha noen tilstede, og det er akkurat slik jeg også føler det. Skal videre å lese resten av tråden din før jeg legger meg. Kanskje vi er ganske like du og jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 3. oktober 2008 #11 Del Skrevet 3. oktober 2008 God morgen!! Når skal man fortelle ting ja... Hehe! Vi har vel egentlig aldri "fortalt" til noen at vi prøver vi, men plutselig dukker det opp i ulike samtaler. Og da verken bekrefter eller avkrefter vi noe - så da trekker jo folk konklusjoner også Er bare ett vennepar vi har fortalt det til, og de selv venter barn i mars... (ikke misunnelig nei...) Vedr. når å fortelle at man ER gravid er jeg litt mer usikker. Jeg vet at jeg i hvert fall kommer til å si det fort til et par venninner og til svigers. Er så greit å ha noen å snakke med hvis det skulle ende i SA f.eks. Litt lettere å si at man har mistet, enn å gå rundt og ljuge til ALLE om hvorfor man er helt oppløst i tårer hele tida MEN vi håper jo så klart at vi slipper DET når den tida ev. kommer! Ha en god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 3. oktober 2008 Off... jeg får bare vente å se hvem og når og hva jeg sier Dere på forumet vet hvertfall at vi prøver, og dere har jo peiling, og gjennomgår det samme selv!! Så godt å kunne dele det med noen mens jeg tenker!! God fredag ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sungirl Skrevet 3. oktober 2008 #13 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lykke til som prøver.. Anbefaler forresten ClearBlue eggløsningstest, kjøpes billig på www.billigtester.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lykke til som prøver.. Anbefaler forresten ClearBlue eggløsningstest, kjøpes billig på www.billigtester.no Tusen takk sungirl! Og takk for tips! Fikk ikke opp nettsiden, men kanskje du mente www.billige-tester.com ?? Hadde ikke tenkt på å kjøpe slike ting på nettet. Det er jo G9alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2008 #15 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så artig at dere er i gang da Går rundt å for harde livet til tider jeg. Har fortalt det til 3 veninner som ikke kjenner hverandre Klarte ikke å holde munn da hu ene spurte om når vi hadde tenkt å forsøke Det bare datt ut " vi prøver så godt vi kan" Det tok en stund før jeg fortalte det til noen, men det var fordi det plutselig ble veldig skummelt å komme offentlig ut med nyheten. Håper det klaffer raskt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 3. oktober 2008 #16 Del Skrevet 3. oktober 2008 Innom for å ønske deg god helg! Når har du IKM forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så artig at dere er i gang da Går rundt å for harde livet til tider jeg. Har fortalt det til 3 veninner som ikke kjenner hverandre Klarte ikke å holde munn da hu ene spurte om når vi hadde tenkt å forsøke Det bare datt ut " vi prøver så godt vi kan" Det tok en stund før jeg fortalte det til noen, men det var fordi det plutselig ble veldig skummelt å komme offentlig ut med nyheten. Håper det klaffer raskt for dere Tusen takk Tror nok det kommer til å dette ut av meg også snart, men har ikke røpt noe foreløpig Håper det klaffer for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 3. oktober 2008 Innom for å ønske deg god helg! Når har du IKM forresten? Takk i like måte skal vel komme lørdag om 1 uke. Egentlig litt for sent ute med å bestemme oss til å håpe på noe denne syklusen. Håper ikke det tar for lang tid iom jeg sluttet på pillen allerede for 1 år siden. (loette var ikke noe for meg, fikk mensen 2 ganger hvert brett osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå