Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg elsker å skrive, og har skrevet noveller/små romaner helt siden jeg var bitteliten. Både på ungdomsskolen og videregående (gikk allmenn) der jeg hadde norsk-undervisning, snakket lærerne om at jeg burde bli forfatter og at var imponert over det jeg skrev.

Etter videregående tok jeg sykepleierutdannelse, og jobber nå som ganske fersk sykepleier. Drømmen om å bli forfatter ligger fremdeles i meg. Men jeg lurer på hvordan jeg kan gå frem? Føles som å bli forfatter er å komme gjennom nåløye; ubegripelig vanskelig. Jeg har sendt inn noen noveller til ETT forlag EN gang, og da fikk jeg avslag....Burde vel kanskje forsøke å sende inn til flere?

Har skrevet litt lite i det siste også. Med jobb som 100% sykepleier, og aktiviteter jeg gjør på fritiden utenom - så er det ikke alltid like lett å få tid...

Endret av klibella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke gi opp det ønsket dersom det er viktig for deg, fortsett å sende inn noveller, sett deg ned når skrivelysten tar deg og skriv i vei..! du kommer ingen vei med å IKKE prøve hvertfall =) eller skriv en hel bok for den del, send den rundt til forlag og se hva de sier.. det er jo ikke noe hastverk, skriv når du har tid og lyst =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...