Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt oppsagt fra jobben min fordi de ikke lenger hadde råd til å ha ekstrahjelper... =( Derfor må jeg ut å finne meg en ny jobb. Problemet mitt er at jeg aldri har søkt om jobb før. Fikk jobben jeg hadde fra 2005 til nå rett i fanget fordi moren min jobber i samme firma og de trengte noen raskt. Derfor trenger jeg litt hjelp til hva jeg kan skrive i en generell søknad.

Har CV-en omtrent klar. Men jeg sliter litt med å skrive søknaden. Den skal jo inneholde hva jeg er god på osv. Syns det er litt vanskelig med tanke på hva som er relevant og formuleringen osv.

Noen som har noen forslag, tips, linker, hva som helst :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har nettopp blitt oppsagt fra jobben min fordi de ikke lenger hadde råd til å ha ekstrahjelper... =( Derfor må jeg ut å finne meg en ny jobb. Problemet mitt er at jeg aldri har søkt om jobb før. Fikk jobben jeg hadde fra 2005 til nå rett i fanget fordi moren min jobber i samme firma og de trengte noen raskt. Derfor trenger jeg litt hjelp til hva jeg kan skrive i en generell søknad.

Har CV-en omtrent klar. Men jeg sliter litt med å skrive søknaden. Den skal jo inneholde hva jeg er god på osv. Syns det er litt vanskelig med tanke på hva som er relevant og formuleringen osv.

Noen som har noen forslag, tips, linker, hva som helst :)

NAV. NO

Skrevet

Du må nesten skrive søknaden etter hva som står i annonsen.Ellers er det håpløst.

Skrevet

Finner veldig få jobbannonser fra butikkene i området. Derfor må jeg skrive en generell søknad som jeg kan levere til flere forskjellige. Jeg kommer ikke til å bare søke på de som annonserer, men overalt.

Skrevet

Ok, da må du tenke på hva de trenger i en butikk. Utadvendte mennesker som liker å stå på i et hektisk arbeidsmiljø. Ansvarsfulle, fleksible og vennlig. Serviceinnstilt, ryddig, tar ansvar, jobber godt både selvstendig og sammen med andre. Kommer godt overens med mennesker. Liker å jobbe med mennesker. Osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...