Gjest gladlaks Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Tenker gutter ofte på sex med andre når de er i et forhold? Er det vanlig?
Hanselot Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er redd at når alle gjestene begynner å poste sine meninger så kommer denne tråden til å flyte over av jenter som mener menn er svin og må kastreres og blablabla, men jeg skriver nå likevel. Jeg tror ikke vanlige menn gjør det i forhold som går bra. Jeg har fantasert om andre, men da vært i døende forhold. Der jeg er nå, kunne aldri i verden falt meg inn. Men når/om sexlivet dabber av så er det vel ikke unaturlig? I mine døende forhold så tenkte jeg aldri på andre mens jeg hadde sex med den jeg var sammen med, men man fantaserer, drømmer om det grønne gresset på den andre siden. Jo jeg kan tenke meg gutter som ikke har hatt mange partnere lettere drømmer om å ha sex med andre. Du er interessert i hva gutta mener, men jeg tror jenter er akkurat likedane.
Gjest Gjest_helle_* Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Virker som det er ganske vanlig. Jeg er ei hedonistisk skjøge som har vært borti min del med menn, og som har sporadisk kontakt med mange av dem. Jeg får aldri så mye flørtende eller seksuelle meldinger/mailer/telefoner som når de er i et fast forhold. Avsluttet faktisk nettopp en msn-samtale med en eks, som for tiden er i et seriøst forhold han trives veldig godt i, som kunne meddele at han hadde et spesielt bilde av meg lagret i hodet som han brukte når han onanerte i dusjen om morgenen. Er langt i fra første gangen jeg har hørt noe sånt. Og når jeg har blitt fortalt at jeg er i fantasiene til såpass mange i forhold, så kan jeg ikke engang begynne å innbille meg hvor mange som fantaserer om andre uten å fortelle det til noen.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Tenker gutter ofte på sex med andre når de er i et forhold? Er det vanlig? Er selv en mann på 43 og må innrømme at jeg tenkter på sex med andre enn samboeren min. Dog frister det ikke i det hele tatt å ha sex, men drømmene vil jeg ha. I motsetning til erfaringene til den heonistiske skjøgen kunne jeg aldri tenkt meg å fortelle om drømmene til de jeg drømmer om.
Fluffie Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Mitt inntrykk er at det er rimelig vanlig aa fantasere om personer som ikke er den man er sammen med. Om min kjaere gjoer det vet jeg ikke, og det er heller ikke noe jeg spoer om (det faar vaere hans privatsak). Selv hender det jeg fantaserer fantasier som ikke involverer min kjaere. Men da er ikke de personene spesifikke personer og har ikke ansikt eller andre 'gjenkjennelige' trekk. Jeg fantaserer da heller ikke om meg selv i de forskjellige settingene, jeg fantaserer bare om meg selv sammen med min kjaere, ikke sammen med andre. De andre fantasiene mine er da altsaa mer som om jeg ser en film, bare at alt skjer i hodet mitt.
Gjest vas Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Hvis du ikke har en hjerneskade, så er det naturlig å tenke på mange andre. Dette kalles mennesklig natur og er selvfølgelig en biologisk ordning fra naturens side.
Gjest mr O. Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Tenker gutter ofte på sex med andre når de er i et forhold? Ja Er det vanlig? Ja
Gjest Tigress Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Eg vil tru dei fleste menn tenkjer på andre sjølv om dei er i lag med nokon, så då er det vel ganske vanleg, ja.
Mons Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg innbiller meg at dette ikke har noe med kjønn å gjøre. Jenter tenker sikkert like mye på sex med andre menn. For min egen del vil jeg kun helt unntaksvis tenke på en annen når det gjelder sex. Da er jeg heller mer tilbøyelig til å fantasere om hun på fjernynskjøkkenet.
Gjest Gutt27 Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Når det gjelder det å fantasere om noen andre under selve akten, er dette, i følge en eller annen stor-sex undersøkelse for noen år siden, mer vanlig blant kvinner enn blant menn..
Gjest dalieo Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Kjæresten min sier han ikke gjør det, men om det er sant vet jeg ikke. Gjør meg ingen verdens ting om han gjør det heller, så lenge det er meg han har sex med og elsker.
Chianty Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Hvis du ikke har en hjerneskade, så er det naturlig å tenke på mange andre. Dette kalles mennesklig natur og er selvfølgelig en biologisk ordning fra naturens side. Huff da er jeg hjerneskadet
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Huff da er jeg hjerneskadet Ja du har helt sikkert aldri tenkt på noen andre
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg elsker min mann men fantaserer aldri om han. Han fantaserer nok om andre han og. Helt vanlig. For meg er det helt unaturlig å ha fantasier om min mann. Han er ikke ny og spennende, han er ingen fantasi. Han er virkelighet.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Når jeg runker, tenker jeg på dama. Og det skjer ofte at jeg fantaserer om henne, evt på jobb. Kjenner meg ikke igjen i det med å fantasere om andre, for det er virkelig sexen med henne som tenner meg. Når jeg er kåt- minner det meg om henne, sex med henne og at jeg har lyst på henne. Vi er dog veldig forelsket fortsatt, etter 6år.
Gjest Gjest_Pjusken_* Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Når jeg runker, tenker jeg på dama. Og det skjer ofte at jeg fantaserer om henne, evt på jobb. Kjenner meg ikke igjen i det med å fantasere om andre, for det er virkelig sexen med henne som tenner meg. Når jeg er kåt- minner det meg om henne, sex med henne og at jeg har lyst på henne. Vi er dog veldig forelsket fortsatt, etter 6år. Må nesten si meg enig her... Muligens fantasien min ikke er på topp, men jeg tenner på samboeren min, og fantaserer derfor om han også.... Og ikke fantaserer jeg mens jeg har sex heller, det er da bare å åpne øynene! Så har jeg ALT jeg trenger.... Det deiligste mennesket jeg vet om er jo rett ved siden av meg... Men for all del, folk er heldigvis forskjellig Om samboeren min fantaserer om andre mens vi har sex tviler jeg på, men om han gjør det vil jeg ikke vite det...
Småkjekset Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 Huff da er jeg hjerneskadet Er nok det jeg også.. Men plager meg ikke noe særlig
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 Når jeg runker, tenker jeg på dama. Og det skjer ofte at jeg fantaserer om henne, evt på jobb. Kjenner meg ikke igjen i det med å fantasere om andre, for det er virkelig sexen med henne som tenner meg. Når jeg er kåt- minner det meg om henne, sex med henne og at jeg har lyst på henne. Vi er dog veldig forelsket fortsatt, etter 6år. Det er gutten sin det
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #19 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg elsker min mann men fantaserer aldri om han. Han fantaserer nok om andre han og. Helt vanlig. For meg er det helt unaturlig å ha fantasier om min mann. Han er ikke ny og spennende, han er ingen fantasi. Han er virkelighet. Så uendelig befrienden...... En ærlig kvinne....
Chianty Skrevet 4. oktober 2008 #20 Skrevet 4. oktober 2008 Er nok det jeg også.. Men plager meg ikke noe særlig godt jeg ikke er alene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå