Gå til innhold

Microsoft Office- installere på nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt og installert Microsoft Office basic (kjøpt via studentlisens.no), men pc-en min er ikke helt i orden, og jeg planlegger å bytte den ut innnen ihvertfall et halvt års tid. Må jeg kjøpe en helt ny cd-rom da, eller lar Office seg installere et par ganger, ihvertfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om du har noe krav om aktivisering, og i så fall begrensing for hvor mange ganger det er mulig, på den programpakka du har, men jeg har også officepakke på studentlisens, og har ikke hatt noen problemer.

Jeg har hatt officepakka mi siden 2001, og har både installert og reinstallert den på gammel pc i forbindelse med formatering, og installert den på ny pc, og reinstallert den på ny pc i forbindelse med to formateringer. Så da har jeg lagt inn officepakka to fem ganger på to forskjellige pc'er de siste syv årene - uten problemer.

Skrevet

Jeg vet ikke om det MÅTTE registreres, jeg fulgte bare blindt instruksjonene på skjermen, så jeg har kanskje registrert det...

TUsen takk for hjelp!

Skrevet

Jeg tror begrensningen ligger i at du ikke kan ha den installert på mer enn en pc samtidig, ut over det skal det være fritt fram.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte "Office Home and Student 2007". Dersom det er denne du mener står det på esken at den er lisensiert for tre maskiner. Jeg har innstallert det på to av mine uten problemer.

Endret av Skywalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...