Gjest boxcar Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Jeg går med store planer om å skaffe meg to piercinger i leppa, såkalte "snakebites". Jeg bor i Kristianand, og det hadde derfor vært ideelt å ta der. Men jeg vet ikke om noen plasser egentlig. Jeg skal kanskje en tur til Staanger, og vurderer å ta der. Vet noe om noen plasser der man kan ta piercing i enten Kr.Sand eller Stavanger? Har du tatt der selv? Fornøyd eller ikke? Takker for alle svar! :D
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 http://www.leading-light.com/ Hei Jeg brukte disse da jeg piercet meg, og på begge mine tattoveringer. (Er jo noen år siden da, men...) Brukte avdelingen i Sandnes, men regner med at de er like flinke i Stavanger. (Tror også noen av de ansatte jobbet begge plasser) Lykke til
Gjest Syren Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 hei hei... i Kristiansand vet jeg om www.forever-tattoo.no/ - der tar de piercing, har ikke tatt der selv, men har planer om det lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå