Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, jeg sitter litt fast. Jeg studerer økonomi og administrasjon ved HiO, og vi har nettopp fikk vite hva gruppeoppgaven i Markedsføring skulle dreie seg om. Man skal vel analysere en norsk bedrift ut fra markedsplanen. Fint og greit, men en uke tid er ganske lite synes jeg og i tillegg har jeg vært syke, så de andre har bare bestemt hvilken del av markedsplanen jeg skulle skrive om. Og det som skjedde var jo naturlig at jeg har fått denne delen, som jeg synes er ikke så veldig lett. Skulle nå skrive om "Vurdering av markedsmuligheter", altså arbeidsbetingelser, atferd, og analyser og alt mulig rart. Så bestemte dem seg for å skrive om det flyselskapet Norwegian. Helt greit. Men nå er jeg allerede litt fortvilet, og veit ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg synes jeg har fått den verste delen av jobben, som krever mest innsats. Har noen av dere erfaring med sånne oppgaver, og mest inetressant for meg, kan noen kanskje gi med et par tips hva som er mest viktig, jeg har ikke så veldig mye peiling på Norwegian ut fra det som står på nettet. Det kunne vært utrolig fint om jeg får tilbakemelding, siden det er så lite disponibel tid Hilsen =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå