Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg føler en slags smerte i kjeven rett nedfor ørene. Svært, svært skjelden jeg har det, men det kommer kun når jeg enten spiser eller drikker. Vet ikke hva det er og har ikke brydd meg om det da det er så skjelden, men det kjennes ut som bare krampe for meg. Klarer ikke helt å beskrive den, men kjennes litt ut som det brenn. Er det flere som får det og er det bare krampe?
Gjest TS Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Den varer også kun bare noen sekunder så går det over.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg anbefaler deg å ta det opp med tannlegen neste gang du er der. Kjeveproblemer er ikke veldig unormalt, men det kan være litt forskjellige ting. Tannlegen vet hva du eventuelt burde gjøre med dette for å forhindre at det blir verre.
Gjest Portis Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Det er faktisk ikke så veldig unormalt Har selv hatt det samme som ts beskriver, og det var grunnen til at jeg tok meg selv i nakken og kom meg til tannlege. Han sa at det var normalt å få smerter i kjeven uten at det var noe problem og at det kan være at man har "overbelastet" den som han sa. Han sa det ikke var noe å bry seg om dersom det ikke var forferdelig belastende. Han fant ingenting galt i min munn bortsett fra litt tannstein
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå