Gå til innhold

BarneTV fra 90-tallet


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å huske navnet, så trenger litt hjelp!

Det var om en liten jente som bodde sammen med faren sin, tror jeg. Eller.. det var kanskje en gutt :fnise: Det jeg husker er i hvert fall at hun/han kunne bli bitteliten, og gå inn i sin egen lego-by. Der bodde det andre mennesker. Husker nesten ingenting ellers, bare bilder i hodet av hvordan det så ut i byen.. Noen som husker hva denne serien het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den gikk faktisk for noen måneder siden i reprise. :) Gutten het Arvid eller noe.. men hva het serien? Jeg tror han Portveien 2-Terje var fortelleren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så dumt at jeg gikk glipp av det da! Åå, det kan godt hende det med fortelleren, synes jeg husker det. Også var det sånn "i neste episode.." om jeg ikke tar helt feil :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å huske navnet, så trenger litt hjelp!

Det var om en liten jente som bodde sammen med faren sin, tror jeg. Eller.. det var kanskje en gutt :fnise: Det jeg husker er i hvert fall at hun/han kunne bli bitteliten, og gå inn i sin egen lego-by. Der bodde det andre mennesker. Husker nesten ingenting ellers, bare bilder i hodet av hvordan det så ut i byen.. Noen som husker hva denne serien het?

Jeg tror den heter "Arild og den usynlige legobyen", men jeg er ikke helt sikker.. Var koselig den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg tror den heter "Arild og den usynlige legobyen", men jeg er ikke helt sikker.. Var koselig den!

Tror bare het "Den usynlige byen";-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...