Nala Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Barnehagen yngstejenta går i skal ha julemesse. I den anledning må vi levere noe hjemmelaget til en salgsverdi på 300 kroner. Noen som har gode forslag til hva jeg kan lage? Jeg er glad i å scrappe, så julekort er en idé jeg har tenkt på. Men da må jeg jo lage mange, for å komme opp i 300 kroner. Har ikke all verdens med tid heller. Jeg strikker, men ikke raskt nok til å levere i løpet av oktober måned ;-) Alle forslag tas imot med takk 1
Sofia1 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Barnehagen yngstejenta går i skal ha julemesse. I den anledning må vi levere noe hjemmelaget til en salgsverdi på 300 kroner. Noen som har gode forslag til hva jeg kan lage? Jeg er glad i å scrappe, så julekort er en idé jeg har tenkt på. Men da må jeg jo lage mange, for å komme opp i 300 kroner. Har ikke all verdens med tid heller. Jeg strikker, men ikke raskt nok til å levere i løpet av oktober måned ;-) Alle forslag tas imot med takk Hva med å lage noen smykker av perler og slikt? Jeg bruker å lage det for å selge på julemesse. Trenger ikke å være så avansert for et lekkert resultat. Ellers kan du scrappe på forsida på ei bok - ala "juleplanleggingsbok". Evnt scrappe kalendere. Evnt scrappe gaveboks til smykkene du lager... bare noen ideer herfra Lykke til!
Rotthilde Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Lommetøfler, de strikker du på en kveld. Da blir det en del til slutten av mnd Eller Calorimetry, de også strikker du på en kveld Endret 1. oktober 2008 av Rotthilde
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Kjøpe noen enkle glasskrukker som du fyller med hjemmebakte småkaker. Sett sløyfe på og vips - noe å selge på julemarked. eller lage perlesmykker, såper.. hva med å kjøpe noen pakker med juleservietter.. julelys.. (håper ikke dette er noe vår barnehage adopterer - litt av et stress - iallefall om de forventer at det skal være hjemmelaget - ikke alle har tid til slikt..)
Gjest Gjest_Anéa_* Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Kjøpe mellomstor duk (trenger ikke være dyr), sy på fancy kant og div pynt? Men enig med andre - er du glad i og flink til collage (scrapbooking), så ville jeg definitivt vurdert å lage julekort. Pakker med flere er en god idé, ev. noen store som kan koste ca. 40,- stk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå