Gjest Fortvilet! Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Guuuud jeg er så lei av å gå til legen! Har ikke gjort det mye i forhold til mange andre, men det er det verste jeg vet, særlig når det gjelder underlivet:( Lurer på om noen har opplevd lignende, for nå begynner jeg å tvile på om det egentlig er urinveisinfeksjon. Jeg har alle symptomene på urinveisinfeksjon, med blod i urin osv. Men sist for en mnds. tid siden var jeg på legevakta og fikk antibiotika. Noe av symptomene ga seg litt, men så hadde jeg jo klart å få herpes (type 1) attpåtil, som viste seg 2 dager etterpå. Vet ikke om urinveisinfeksjon har noen sammenheng med herpes? Isåfall har jeg kjempevondt nederst i magen, akkurat som om jeg skal få mensen hele tiden. Jeg bare håper, håper og håper at dette går over av seg selv, men nå har jeg hatt blod i urin i 3 ukers tid (hatt mensen i mellom også)... I tillegg har jeg de siste dagene hatthodepine, vært slapp, kvalm, varm og ukonsentrert, føler meg rett og slett syk:( Men mye i hverdagen som gjør at jeg ikke har tid til å reise til legen også. Er det noen som kjenner seg igjen? Håper på svar...
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Gå til legen! Du har rett og slett ikke noe valg. Hvis problemet er urinveisinfeksjon og du går for lenge med det kan det utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Dette kjenntegnes blant annet ved symptomene du har. I verste fall kan dette føre til nyresvikt, derfor viktig å gå til lege. Ikke sikkert det er dette du har, men sjekk det!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Du bør nok ta deg en tur til legen - håper du har vært i dag. Det er riktig som sies at en ubehandlet urinveisinfeksjon kan krype opp i nyrene, og forårsake nyrebekkenbetennelse. Da blir man etterhvert ganske syk, og det som kan være farlig, er at veien fra betennelse i nyrene og til blodforgiftning er ganske kort. I tillegg kan nyrene skades. Hilsen ei som har utallige nyrebekkenbetennelser bak seg
FruLuna Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Har du blod i urinen (utenom mens selvsagt), skal du alltid oppsøke lege.
Morrille Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Gå til legen! Du har rett og slett ikke noe valg. Hvis problemet er urinveisinfeksjon og du går for lenge med det kan det utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Dette kjenntegnes blant annet ved symptomene du har. I verste fall kan dette føre til nyresvikt, derfor viktig å gå til lege. Ikke sikkert det er dette du har, men sjekk det! Ja jeg leste også her at det kan være begynnende nyrebekkenbetennelse: Helsedoktoren.no Tror det er best du kontakter fastlegen snarest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå