Gå til innhold

Forslag til solo i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til solo innslag i kirken? Lyst til å gjøre litt ekstra ut av vielsen og trenger noen ideer fra dere. Håper på inspirasjon ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"What a Wonderful World" av L. Armstrong er en av mine favoritter - særlig med mannlig solist.

Gjest lillelinn
Skrevet

from this moment :D

kjempe fin teks til bryllup !!

Skrevet

Vi skal ha Annies Song og Lady of my Life til soloinnslag :)

Skrevet

Har vært i et bryllup hvor "Danse mot vår" ble sunget... nydelig!

"Å kunne æ skrive" med Lars Bremnes er nok den nydeligste sangen jeg vet om, denne er aktuelt i mitt tilfelle..

Skrevet

Joshua Radin med sangen "Today" er bare helt nydelig :)

Gjest Kommende brud
Skrevet
Har vært i et bryllup hvor "Danse mot vår" ble sunget... nydelig!

"Å kunne æ skrive" med Lars Bremnes er nok den nydeligste sangen jeg vet om, denne er aktuelt i mitt tilfelle..

Danse mot vår vil jeg og ha! Også kanskje "Ingen er så nydelig som du" med Tor Endresen.

Skrevet

Vi skal ha Amazed av lonestar og Fields of gold av sting.

Skrevet

"Den finaste eg veit" e sangen vår, og vi iallefall bli brukt i vårt brullyp på en eller annen måte :)

Forslag til en ramme rundt noe slikt, om vi ikke finner solist til kirken?

Skrevet

"At last my love has come along"

Siste verset i sangen er bare helt nydelig

"Ohhh you smile, you smile

And then the spell was cast

And here we are in heaven,

for you are mine, at last!"

Vi skal forresten ha denne som brullupsvalsen i vårt bryllup :)

Skrevet
"At last my love has come along"

Siste verset i sangen er bare helt nydelig

"Ohhh you smile, you smile

And then the spell was cast

And here we are in heaven,

for you are mine, at last!"

Vi skal forresten ha denne som brullupsvalsen i vårt bryllup :)

Hørte også "Songbird" med Eva Cassidy og "Fields of gold" i et bryllup i sommer, Det var helt nydelig :romeo:

Skrevet

Vi hadde en solosang i bryllupet vårt da vi gifta oss for 5 uker siden. Det var I cross my heart av Georg Straith.. En nydelig sang, den har en stor betydning for oss, kanskje derfor det blei så nydelig. Men sangen er fin, og teksten er så passende i et bryllup!!

Skrevet
"Den finaste eg veit" e sangen vår, og vi iallefall bli brukt i vårt brullyp på en eller annen måte :)

Vi hadde denne som solo i kirken, og jeg gråt fra første tone :) I etterkant blir jeg rørt hver gang jeg hører den :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vi hadde "Det vackraste" me Cecilia Wennersten og "It Is You" med Dana Glover. Til og med alle de tøffe kompisene til kjære gråt under den siste :hjerter_rundt:

Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet

Vi hadde you raise me up (secret garden) rett etter jeg hadde gått frem til brudgommen, etter selve ekteskapsinngåelsen hadde vi en sang som heter always there, det er også en secret garden sang som er helt nydelig. Den hadde stor betydning for oss da teksten passet til hvor mye vi har trengt hverandre gjennom vårt forhold pga sykdom. Veldig mange satt med tårer i øynene da den ble spilt.

Skrevet

Jeg hørte en nydelig norsk versjon av 'You raise me up' under en julegudstjeneste ifjor, men er ikke sikker på om den er å finne, eller om den bare var laget for den anledningen, men den var virkelig vakker :jepp:

Skrevet

You raise me up med Secret Garden er basert på en irsk folketone som heter Danny Boy/Londonderry Air.

Kanskje det var denne originale du har hørt?

Den e iallefall nydelig og SKAL være med i mitt bryllup :sjenert:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med noe HELT annet?

Kommer jo sikkert litt an på hvor du er i landet, men her er en link til noe som sikkert hadde imponert.. :)

:vetikke:

Skrevet
Hørte også "Songbird" med Eva Cassidy og "Fields of gold" i et bryllup i sommer, Det var helt nydelig :romeo:

Har også tenkt på "fields of gold". Nydelig sang! Men hvordan ble den fremført? Noen som sang eller cd el.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...