Gå til innhold

mindre pene barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser sjarmernde, pene barn hele tiden..og ikke bare mine :biggrin: .

Men alt er relativt. Alle er vakre mennesker, samme hvordan man er formet av naturen.

I mine øyne har jeg ikke sett noen som er stygge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kan se at andre barn kan ha mer regelmessige trekk enn mitt barn, og derfor pr definisjon er penere enn jenta mi.

Men siden jeg gikk gravid med henne, har jeg ikke sett et eneste barn som er vakrere enn mitt. Ikke et eneste ett.

Det var akkurat det jeg skulle svare.

Mitt barn har fx en kusine som er usedvanlig englevakker. Det er ikke mitt barn, jeg ser selvsagt det. Men du verden så skjønn - ingen barn er skjønnere...

Skrevet

Det er jo også slik at man som forelder er ansvarlig for at barna vokser opp med gode følelser om seg selv.

Det finnes universale kriterier for hva de fleste mennesker oppfatter som et pent ansikt.

Takk og pris at et pent ansikt ikke er alfa og omega, for de fleste er jo ikke smellvakkre.

Skrevet
Det er bare ett vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det. :)

Vakkert sagt Marillia og veldig sant :smilyblomst:

Ingen skjønnhet er så perfekt at det ikke er noen uregelmessighet i proporsjonene....

Skrevet
jeg bare lurer på om alle synes at barna sine er verdens fineste ?

ja får nå sant skal sies har jeg jo sett noen som er mindre pene, ? med utstående ører , rare tenner , å slikt?

Nei, mitt barn har aldri vært spes vakkert. Hun er og har alltid vært et helt alminnelig gjennomsnittsmenneske mht utseendet.

Jeg gjorde heller aldri noe for å få henne til å se søt og pen ut, med det resultat at hun har blitt sett på mye mer som et menneske enn som en søt jente. Tror det er sunt.

Gjest Gjest_Myrsnipa_*
Skrevet
Det er bare ett vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det. :)

Mødre som har flere barn mener vel det finnes flere vakre barn her i verden. Jeg har de tre vakreste. :babygutt::babyjente::babysmokk:

Gjest Marillia
Skrevet
Mødre som har flere barn mener vel det finnes flere vakre barn her i verden. Jeg har de tre vakreste. :babygutt::babyjente::babysmokk:

Jeg har 2 barn, og begge er verdens vakreste barn - på hver sin måte :)

Det du siterte er forøvrig et gammelt, norsk ordtak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...