Gå til innhold

Mette-Marit løp maraton

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Storm_*
Skrevet

Mette-Marit er med i kjendisligaen: først er hun på tribunen med fsine bestevenner, bl.a konen til Tom Cruise, så gjør MM det samme som henne: løper maraton der barna tar henen i mot med plakater og well done: skriften på plakatene til barna var så flott at man nesten skulle tro de hadde skrevet det selv.

Hva synes dere, er det ikke flott av Mette-Marit å løpe maraton, samtidig som hun begynner sine BI-studier? Dette er jo strålende og viser at alle kan - det er håp for absolutt alle og alle har evner - dersom de bare har råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var flott at hun løp, jeg. Hvem hun er venninne med og hva de evt. gjør er jeg ikke så himla engasjert i.

Hun løp vel 10 km, og ikke full maraton-distanse, så vidt jeg skjønte?

Skrevet

Jeg synes Mette Marit er en flott kvinne. Hun representerer kongehuset og Norge på en god måte. :)

Visste ikke at hun var venninne med Katie Holmes? (Har fått med meg at du hun er venn med Madonna, Gwyneth Paltrow, Kate Hudson og Uma Thurman.)

Skrevet

Hun er bestevenn med alle kvinne i Hollywood, og starter ledelsesstudier ved BI. Hun er en intelligent suksess med barn attpåtil. Hvordan får hun tid til alt? Hun har jo blitt riktig så forfinet, sensitiv og sofistikert. Hva har skjedd med servitrisen og alenemoren fra Kristiansand, og hvorfor forsvinner Marius, han er jo aldri med!

Skrevet

Vel, Katie løp maraton. Mette-Marit løp 10 km. Og det på en tid som nesten tilsvarer kjapp gange. Men synes det er et flott tiltak jeg, det gir jo oppmerksomhet i mediene rundt trening.

Skrevet

I artikkelen du linker til står det da vitterlig at hun løp 10 kilometer.

At Mette Marit har venninner, barn med plakater, tar utdannelse og vinker synes jeg er helt greit. Jeg har ingenting å utsette på den jobben hun gjør. Kritikk får hun vel uansett.

Skrevet

Husker hun fikk masse stygg kritikk på KG da hun ble forlovet med kronprinsen. Nå godtar alle henne! Hun har slått et slag for alenemødre (ONS), narkotika, servitrisejobbing, halvstuderte røvere og nå også student som gosdt voksen. Bra jobbet!!

Gjest Purple Haze
Skrevet
Hun er bestevenn med alle kvinne i Hollywood, og starter ledelsesstudier ved BI. Hun er en intelligent suksess med barn attpåtil. Hvordan får hun tid til alt? Hun har jo blitt riktig så forfinet, sensitiv og sofistikert. Hva har skjedd med servitrisen og alenemoren fra Kristiansand, og hvorfor forsvinner Marius, han er jo aldri med!

Det er vel ikke noe problem å få tid til alt dette, når man slipper oppdra sine egne unger, slipper husarbeide, handle mat, kjøre barn til og fra aktiviteter osv....

Det er jo jobben hennes å være en gallionsfigur, ergo må hun jobbe med filantropiske formål.

Skrevet

noen springer maraton,noen sykler.....er jo ikke så lenge siden en bordellmamma,og ei som er dømt for medvirkning til drap,syklet ett eller annet løp...er vist en trend det..

venner med ditt og datt...har da ikke set noen bilder med i de lag....borsett fra der hun sitter å skuer bort på noen....liksom "se meg ,jeg er her"

Alle som har tjener og lever på andre,kan vinke,løpe,ha unger og studere...er jo sjempekoslig det...

Skrevet
10 kilometer er ikke maraton.

Jo, det heter Oslo Maraton. Det er et maraton. Mette-Marit er flott og vi burde alle klappe og heie!

Skrevet
Jo, det heter Oslo Maraton. Det er et maraton. Mette-Marit er flott og vi burde alle klappe og heie!

Jeg heier gjerne på Mette Marit, men hun løp ikke en maraton-distanse. Hadde hun løpt sine 42 kilometer på 1.19 ville det vært sensasjon.

Skrevet

MM er bestevenninne med Alicia Keys, som også løp NY marathon!

Skrevet

At hun er BESTEVENN med alle disse kjendisene nekter jeg å tro. At hun KJENNER de og MOGÅS med de er en helt annen sak.

Mest lurer jeg på hvorfor jeg selv svarer og i det hele tatt leste denne linken...

Skrevet

Hun har da vært avbildet i Se og Hør og andre magsiner verden over med sine kjendisbestevenninner! Hun er i det gode selskap og hennes barn vil være omgangsvenner med barna til de andre verdenskjnedisene. De går samme privatskoler og gifter seg med hverandre innenfor samme kretsen. På den måten viser hun sin sanne klasse: Mette-Marit har alltid vært celeber.

Store sky er kanskje litt misunnelig?

Skrevet
Jeg synes Mette Marit er en flott kvinne. Hun representerer kongehuset og Norge på en god måte. :)

Visste ikke at hun var venninne med Katie Holmes? (Har fått med meg at du hun er venn med Madonna, Gwyneth Paltrow, Kate Hudson og Uma Thurman.)

Husker hun fikk masse stygg kritikk på KG da hun ble forlovet med kronprinsen. Nå godtar alle henne! Hun har slått et slag for alenemødre (ONS), narkotika, servitrisejobbing, halvstuderte røvere og nå også student som gosdt voksen. Bra jobbet!!

MM er bestevenninne med Alicia Keys, som også løp NY marathon!

Hun har da vært avbildet i Se og Hør og andre magsiner verden over med sine kjendisbestevenninner! Hun er i det gode selskap og hennes barn vil være omgangsvenner med barna til de andre verdenskjnedisene. De går samme privatskoler og gifter seg med hverandre innenfor samme kretsen. På den måten viser hun sin sanne klasse: Mette-Marit har alltid vært celeber.

Store sky er kanskje litt misunnelig?

Hm... Tok ikke lang tid før MM ble lei av studiene og begynt å henge på KG isteden.

På tide å ta opp læreboka igjen nå MM!

Skrevet

Jeg har ingenting å utsette på henne.

Kjempe flott dame, elsker klærene, kjolene, veskene og skoene hun har.

At hun løp er bare kjempe flott :)

Typisk kvinner å være så forbanna misunnelige og kritiske alltid.

Skrevet
Typisk kvinner å være så forbanna misunnelige og kritiske alltid.

Og jeg skjønner ikke koblingen mellom kritiske damer og misunnelse. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...