Gå til innhold

Nye crispy chicken


*snuppis*

Anbefalte innlegg

Synes jeg hører reklamen om denne hele tiden, samt at jeg så det på tv`n i går også. Hva er dette? Og hva følger med i esken???? Noen som har vært tidlig ute og prøvd det ut?

Kjempe nysgjerrig og tror nok dette blir middagen til helgen ja:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant dette på nettet. Ser jo veldig godt ut, og virket ikke veldig vanskelig... Må nok prøves her en dag også ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Såg reklamen på tv først i dag, men kjøpte den i butikken for ca to uker siden. I pakken er det 6 tortillalefser, en pose tacosaus, en pose med sånn crispy chicken "kuler/pulver" og en ristepose.

Strimlet kylling og "pulveret" i risteposen *riste, riste*, inn i ovnen og ta-da ferdig!:)

Både jeg og samboeren min synes dette var kjempe godt!:) Hadde salat, tomat, løk, jalapenos og ost osv. sammen med kyllingen og sausen i lefsene. Lite tidkrevende matlaging siden man ikke trenger å stå ved stekepanna i 20 min. Var iaf veldig greit den dagen, siden vi hadde litt dårlig tid.

Eneste ulempene med denne pakken var at om man er flere enn to personer (eller veldig sulten) er det for få tortillalefser og at den ene tingen i pakken man ikke kan kjøpe som egen enhet i butikken er det "pulveret".

Men jeg anbefaler deg å prøve den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Helt enig i at det var litt for lite for sultne mager i den pakken... Så jeg tok forkle på, og mikset til min egen oppskrift... Se her Ble veldig godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...