Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Okey, jeg vet dette er et dumt spørsmål.. Jeg tror jeg har en slags ganglion eller noe på hånda, har vært hos legen og han mente vi skulle se ann hvordan det gikk. Nå har jeg hatt ferie og jobbet noen dager, og hånda er HELT forferdelig.. Kulen har også blitt større.. den er helt stiv, og det knirker og knaker i den hvis jeg beveger på den... Har fridag i morgen og vurderer om jeg skal ringe legen, men er det noe vitts? Har en job der jeg føler jeg er ganske avhengig av hendene da, får liksom ikke avlastet på noen måte.. Er det noen der ute som har hatt dette før,og kanskje har noen tips?
Gjest m Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ja, har hatt det for noen år siden. Den satt da i handleddet, ventet og ventet på at det skulle gå over, men jeg måtte operere den bort. Er helt fin der nå. Men jeg er så uheldig at jeg har fått en ny, denne sitter mellom knoken på pekefinger og langefinger, den irreterer hånden mye mer, hovner opp og er vond. Jeg fikk henvisning til sykehuset med en gang. Jeg ville fått legen til å henvist meg nå, for tro meg det tar lang tid å få time, 3 mnd og det er lenge å vente. God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå