Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei! Jeg har i den siste tiden (ca2-3 uker) vært svær lite opplagt.. Jeg er sliten, lei og synes det er vanskelig å smile (tidligere har jeg stort sett vært blid..) Dette er spesielt når jeg er på jobb... Jobber i hjemmetjenesten. Tidligere trivdes jeg på jobben (både med arbeidsoppgaver og kolegaaer), men nå synes jeg alt bare er et ork.. Trekker meg unna kolegaer, gjør arbeidsoppgavene mine men ikke noe som helst esktra.. Enkelte ganger kan jeg nesten begynne å gråte når jeg kommer på jobb.. Jeg kan ikke forklare hvorfor.. det eneste er for at jeg er så sliten... off off.. Hjemme går ting stort sett greit, jeg er ikke like deppa her.. Problemet er heller at jeg aldri klarer å "leve i øyeblikket".. Jeg går alltid å venter på noe.. gleder meg til noe.. eller bare vil at dagen skal bli ferdig.. Jeg føler at jeg går glipp av livet med bare å gå rundt å vente på noe annet.. Enten det er å bli ferdig med arbeidsdagen, eller andre vanlige dagligdagse gjøremål... Jeg har aldri følt det slikt før, og jeg lurer da på om jeg begynner å bli utbrent?? Eller om jeg er lett deprimert..? Jeg er bare 26 år... hilsen Meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå