Gjest Gjest_mini_* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg sluttet på p-pillen for ca 1 mnd siden og fikk mensen på samme tidspunkt som ellers. Føler meg mye "renere" i kroppen etter jeg slutta på pillen. Dette høres kanskje litt ekkelt ut, men synes mensblodet som kommer ut nå er renere blod enn det som kan da jeg gikk på pillen. Da jeg gikk på pillen var blodet tykkere og mer klumpete. Er det flere som har det sånn?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 har ikke sett noen særlig forskjell på blodet, men det er mere blod, lengre blødning og mere smerter..hadde ikke smerter i det hele tatt på p-pillen.det er jo en kunstig blødning man får med p-piller, så det er vel ikke usannsynlig at du ser litt forskjell på blødningene også.
Gjest ts Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 har ikke sett noen særlig forskjell på blodet, men det er mere blod, lengre blødning og mere smerter..hadde ikke smerter i det hele tatt på p-pillen.det er jo en kunstig blødning man får med p-piller, så det er vel ikke usannsynlig at du ser litt forskjell på blødningene også. Jeg merker også at jeg blør mer, men smerter hadde jeg da jeg gikk på pillen, og det har jeg ikke nå, så det er jo positivt.
Fortunatus Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 blodet som er kommet når jeg har hatt mensen med p-piller har vært slimete og tykk. Også veldig lite av gangen og det er veldig mørkt. Savner den vanlige mensen min!
Gjest - Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg sluttet på p-pillen for ca 1 mnd siden og fikk mensen på samme tidspunkt som ellers. Føler meg mye "renere" i kroppen etter jeg slutta på pillen. Dette høres kanskje litt ekkelt ut, men synes mensblodet som kommer ut nå er renere blod enn det som kan da jeg gikk på pillen. Da jeg gikk på pillen var blodet tykkere og mer klumpete. Er det flere som har det sånn? Jeg sluttet også på p-piller for en mnd siden, men enda ikke fått mensen. Hvilken type piller brukte du?
Gjest ts Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Jeg sluttet også på p-piller for en mnd siden, men enda ikke fått mensen. Hvilken type piller brukte du? Begynte med trionetta, men de siste 6 årene har jeg gått på synfase og var veldig fornøyd med det. Jeg hadde veldig regelmessig mens før jeg begynte på pillen også. Kan nesten stille klokka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå