Gjest Scarlet Skrevet 11. juni 2003 #21 Skrevet 11. juni 2003 Hehe, det hørtes litt sært ut Min samboer har også en slags godstol, som han kaller det. Men setter jeg meg der så blir han ikke sur, eller lager en sær mine for det.
Mathias Skrevet 11. juni 2003 #22 Skrevet 11. juni 2003 Morsom historie da!!! Og du er ikke skuggeredd heller du da!... Jeg blir alttid litt usikker på hvor jeg skal sitte i "nye" hus jeg... Og er ikke fremfusende nok til å sette meg i godstolen med en tilfreds mine Men frekk? nei. God historie? JA!..
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #24 Skrevet 13. juni 2003 Meg mann. Meg ha utovertiss. Meg sitte stol jeg har fanget selv (dvs. kjøpt)
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #25 Skrevet 13. juni 2003 Kan du tenke deg hva som hadde skjedd dersom du så mye som hadde SETT på fjernkontrollen hans ? HA! PHØ! Jeg er da både større og sterkere enn ham! - Vokt dem reke *flekke tenner*
Litago Skrevet 13. juni 2003 #26 Skrevet 13. juni 2003 Lurer på hvilke andre måter han har markert stolen sin på? Kanskje han bruker samme metode som hundene? :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå