Gjest me Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg vil studere (ca) ett årig master for å ikke være altfor lenge borte fra samboeren..Hvor finnes dette? Jeg vet Storbritannia har 12 måneders master er det andre land?Feks asiatiske eller spansktalende land?
Bianca Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Kan ikke hjelpe deg med asiatiske eller spansktalende land, men jeg vet at de har det i Frankrike
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg mener å ha sett intensive mastere som går uten sommerferie, så det blir 12-15 mnd mot to år. Husker ikke hvor, men da har du kanskje noe å gå etter.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jeg mener å ha sett intensive mastere som går uten sommerferie, så det blir 12-15 mnd mot to år. Husker ikke hvor, men da har du kanskje noe å gå etter. I land hvor det er vanlig med to år, for å presisere. Kan ha vært USA.
Kara W Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Mannen min tok sin i Dublin. Vet ikke om det er vanlig der, eller om det bare var den skolen. De fikk også muligheten til å ikke skrive masteroppgave hvis de bare tok flere eksamener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå