Gå til innhold

Stikkekurs i T.Heim?

Fremhevede innlegg

Gjest Stikkelysten
Skrevet

Hei!

Jeg har kommet i en ny fase i livet der jeg vil utfordre meg selv til å lære noe nytt:) Jeg har hatt lenge lyst til å lære meg å strikke babyklær. Det er nok greit å begynne i det små med et nybegynner-kurs. Så mitt spørsmål er; er det noen som vet om steder der man har strikkekurs i Trondheim?

Takk for alle bidrag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har kommet i en ny fase i livet der jeg vil utfordre meg selv til å lære noe nytt:) Jeg har hatt lenge lyst til å lære meg å strikke babyklær. Det er nok greit å begynne i det små med et nybegynner-kurs. Så mitt spørsmål er; er det noen som vet om steder der man har strikkekurs i Trondheim?

Takk for alle bidrag:)

Det er ikke akkurat kurs, men vet de har strikkekafè på elgseterhytta (?) med jevne mellomrom. Vet ikke helt når, men tror det er turistforeninga som arrangerer. Eller var det husfliden? Vet iallefall at husfliden også har slike strikkemøter. Ellers kan du høre med noen venninner om dere skal lage en "syforening". Kanskje noen kan strikke, og kan lære det til andre, eller kanskje dere kan lære det sammen? Man lærer mye av strikkebøker man kan låne på biblioteket. Et tips er å begynne med litt lette prosjekt, og så øke litt etterhvert :)

Skrevet

Strikkekafè hver tredje tirsdag på O`martins (av alle ting) på Stavset, arrangert av Byåsen husflidslag :)

Skrevet (endret)
Det hørtes gøy ut:-)

Ja, høres ut som noe jeg i utgangspunktet kunne vært med på. Det eneste som hindrer meg fra å dra, er at jeg ser for meg masse gamle damer som sitter og strikker sokker og snakker om helsa ;)

Hihi, nei det kan jo godt være det er noen unge der også. Og gamle folk snakker jo ikke baaare om helsa ;)

Kanskje jeg skal ta meg en tur på O`martins heeelt tilfeldig, og sitte på nabobordet og spionere på hvordan det er ;)

Endret av Arielle
Skrevet

hehe, helt enig der.

Jeg er med deg på nabobordet!

Når det var perlekafe på Sverresborg var det masse forskjellig folk, men ingen gamle damer... så det kan jo lønne seg å finne det ut.

Skrevet (endret)

Ja, det kan jo hende man blir overrasket. Men husflider er vel egentlig noe som ikke apellerer så mye til unge folk da. Men Rema er jo i samme bygg som O`martins, så kanskje jeg skal passe på å dra å handle en gang det er sånn kafè, så kan jeg jo smygtitte litt :fnise:

Jeg undrer meg fortsatt litt over valg av lokaler...Fastfood og strikking... :klø:

Endret av Arielle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...