Scapa_c Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Lurer på om noen har tips og råd for hvordan få kontroll på PMS-plager, tenker spes på humørsvingninger og irritabilitet, men sliter også med søvnmangel, hodepine, leddsmerter, væskeansamlinger, oppblåsthet og uren hud/fett hår. PMS'n virker også å ha ekspandert de siste åra: etter at selve mensen er over, kjennes det som jeg har kun ca en uke hvor jeg er 'normal', og så starter dritet på nytt.... Jeg føler meg som en eneste lang menstruasjonssyklus :gjeiper: Jeg sliter veldig, og i det siste har det gått altfor mye utover familien min... og det hjelper ikke akkurat at det elendige humøret og søvnmangelen etterfølges av fødselsmertelignende menssmerter. (Har ikke vært til lege med dette, for jeg og fastlegen min er ikke helt på nett fra før av.) Har tilbragt litt tid og lest om div kosttilskudd o.l nå, og lurer på om noen av dere kan komme med litt erfaringer; hva har hjulpet dere og evt hvorfor?
Gjest Gjest_mariluu_* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Lurer på om noen har tips og råd for hvordan få kontroll på PMS-plager, tenker spes på humørsvingninger og irritabilitet, men sliter også med søvnmangel, hodepine, leddsmerter, væskeansamlinger, oppblåsthet og uren hud/fett hår. PMS'n virker også å ha ekspandert de siste åra: etter at selve mensen er over, kjennes det som jeg har kun ca en uke hvor jeg er 'normal', og så starter dritet på nytt.... Jeg føler meg som en eneste lang menstruasjonssyklus :gjeiper: Jeg sliter veldig, og i det siste har det gått altfor mye utover familien min... og det hjelper ikke akkurat at det elendige humøret og søvnmangelen etterfølges av fødselsmertelignende menssmerter. (Har ikke vært til lege med dette, for jeg og fastlegen min er ikke helt på nett fra før av.) Har tilbragt litt tid og lest om div kosttilskudd o.l nå, og lurer på om noen av dere kan komme med litt erfaringer; hva har hjulpet dere og evt hvorfor? Hei på deg, Vil først si at jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det er jaggu ikke mange dagene av mnd. man kjenner seg normal Jeg syns plagene bare blir verre og verre, og kjenner at det tar skikkelig på både tålmodighet og psyke. Ble anbefalt av ei god venninne å prøve et kosttilskudd som heter Femal, ifølge de som har forsket på dette preparatet blir ca. 80% vesentlig bedre av sine PMS-plager. Så jeg har bestemt meg for å gi dette en sjanse, de sier man må bruke det i to mnd for å oppnå full effekt. Hvorfor ikke prøve det?? det er jo ikke så mye annen hjelp å få!! Lykke til til deg!! Mariluu
Thsy Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Kjenner meg også bare så godt igjen, sitter her med kjempedårlig samvittighet fordi humøret gikk ut over mann og barn igjen. Vet at jeg iløpet av 3-4 dager får mensen. Har du prøvd Femal og synes du det har hjulpet? Har en følelse av at PMS 'en bare er blitt verre de siste årene, og værst er humørsvingningene, jeg er jo nesten så man kan skjære seg på i perioder. Er det noen andre som har erfaringer med noe som har hjulpet? Trenger hjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå