Susanne1 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei Jeg ønsker å bytte fastlege, til en som er enkel å ha med å gjøre sånn ved GU undersøkelser (at man f.eks kan være barbert nedentil uten at hun skal reagere og kommentere sånt osv.), og snakke med om alt, uten at det skal føles rart. Er det noen som kan anbefale noen i Bærum? Takker for svar!
Confidence Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 (endret) Hei Jeg ønsker å bytte fastlege, til en som er enkel å ha med å gjøre sånn ved GU undersøkelser (at man f.eks kan være barbert nedentil uten at hun skal reagere og kommentere sånt osv.), og snakke med om alt, uten at det skal føles rart. Er det noen som kan anbefale noen i Bærum? Takker for svar! Jeg var sammen med en fantastisk kvinnelig lege fra Bærum for noen år siden. Fantastisk i meningen "fantastisk menneske" Vil dog ikke oppgi hennes navn her, men kan sende deg det på PM om du vil? Endret 29. september 2008 av Confidence
Susanne1 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg var sammen med en fantastisk kvinnelig lege fra Bærum for noen år siden. Fantastisk i meningen "fantastisk menneske" Vil dog ikke oppgi hennes navn her, men kan sende deg det på PM om du vil? Go ahead!
Confidence Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Go ahead! Done...selv om det kanskje ikke var noe hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå