Gå til innhold

Er så sliten!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei dame i 30 åra med tre små barn. Jeg har i det siste året følt meg så sliten og lei. Synes ikke jeg har verdens beste jobb, og drømmer ofte om å studere og jobbe med noe annet.

Barna er krevende og jeg har ikke sovet mange hele netter på mange år.

Jeg har dager der jeg føler meg bedre og da er livet herlig, men så kommer slitsomheten igjen... Jeg har ikke overskudd til å trene og har ikke orket mye sosial omgang i det siste.

Er jeg på vei til å bli utbrent? Burde jeg sykemelde meg og jobbe bare noen dager i uka?

Noen som har gode råd å gi?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bloodless
Skrevet

Har vel ikke noen gode råd, men ville bare si at jeg kjenner til problemet. Det høres kanskje rart ut, siden jeg bare er 23, og ikke har barn. Men jeg har jobbet rundt 200 timer hver mnd. en god stund nå, fordi vi er underbemannet, og jeg er så sliiiiiten. Er nesten aldri med venner, har ikke energi til å trene. Vil bare sove. Er jo ikke sånn det skal være. Så om du har sjansen til å jobbe litt mindre, synes jeg du skal gjøre det før du blir helt utbrent.

Skrevet

hmmm... jeg har ikke så mange råd jeg heller, annet enn at kroppen din sier ifra om at det kanskje er på tide å roe ned litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...