Gå til innhold

seksuelle fantasier om kjendiser?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sia_*
Skrevet

Hei!

Har du noen gang fantasert om en kjendis? Isåfall hvem?

Selv fantaserer jeg om Dominic Purcell (han i Prison Break), Hugh Jackman, Erik Bana (og Gordon Ramsey i det siste..) Hehe.. :)

Liker vist barske mannfolk, som ser sterke ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fjerne fantasiobjekter blir bare tull og tøys for meg. Takke meg heller å fantasere om en kollega på jobben, eller en kar i nabolaget. Evt til nød en norsk kjendis.

Skrevet

Hvorfor ikke hvis Sia liker det?

Jeg har fantasert om kjendisdamer. Ikke noe farlig med det før noen plager noen.

Gjest StockDama
Skrevet

Hun skal da for all del bare like det. Men sia spør om vi andre fantaserer om det, det vi svarer på =)

Skrevet

Hmmmm.... Kristoffer Joner tenner meg skikkelig, og jeg skjønner det ikke selv =P Gordon Ramsey er også veldig MANN og det liker jeg :lur: Ellers kunne Johnny depp, Leonardo Dicaprio, og han som spiller i komedien "date movie" kunne ha fått tatt meg lett... og noe sært.... Kramer :lur::lur: Voff!

Skrevet

Skjønner lite. Det må da være masse menn i nærere omgivelser som man ser/sanser/opplever "live", som tenner mer enn disse fjerne figurene man ser på film/bilder?? :klø:

Skrevet

åh hærrigud, her er vi på mitt felt ;) hehe

kort utdrag fra min liste;

johnyy depp

patric swayze

vin diezel

Christopher schau

nicholai cleve broch

john travolta

petter stordalen

eddie murphy

josh turner

robbie williams

og han som spiller den eldste broren i supernatural ;)

hmmm.. har ikke tenkt over det før jeg, men her var det en god del karer som enten ER bad boy, eller som har spilt det... hmmm... jeg har vist en ting for bad boys ;) ;)

Skrevet

Jeg har hatt mye heftig sex med Trent Reznor og Josh Homme (fra henholdsvis Nine Inch Nails og Queens of the Stone Age) i mine drømmer :sjenert:

Muligens fordi jeg har for vane å sovne med platespilleren på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...