Gjest Gjest_Sia_* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei! Har du noen gang fantasert om en kjendis? Isåfall hvem? Selv fantaserer jeg om Dominic Purcell (han i Prison Break), Hugh Jackman, Erik Bana (og Gordon Ramsey i det siste..) Hehe.. Liker vist barske mannfolk, som ser sterke ut
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 SÅ fjerne fantasiobjekter blir bare tull og tøys for meg. Takke meg heller å fantasere om en kollega på jobben, eller en kar i nabolaget. Evt til nød en norsk kjendis.
Einar Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Hvorfor ikke hvis Sia liker det? Jeg har fantasert om kjendisdamer. Ikke noe farlig med det før noen plager noen.
Gjest StockDama Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hun skal da for all del bare like det. Men sia spør om vi andre fantaserer om det, det vi svarer på =)
lolitamus Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Hmmmm.... Kristoffer Joner tenner meg skikkelig, og jeg skjønner det ikke selv =P Gordon Ramsey er også veldig MANN og det liker jeg Ellers kunne Johnny depp, Leonardo Dicaprio, og han som spiller i komedien "date movie" kunne ha fått tatt meg lett... og noe sært.... Kramer Voff!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Skjønner lite. Det må da være masse menn i nærere omgivelser som man ser/sanser/opplever "live", som tenner mer enn disse fjerne figurene man ser på film/bilder?? :klø:
*Fallen_angel* Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 åh hærrigud, her er vi på mitt felt hehe kort utdrag fra min liste; johnyy depp patric swayze vin diezel Christopher schau nicholai cleve broch john travolta petter stordalen eddie murphy josh turner robbie williams og han som spiller den eldste broren i supernatural hmmm.. har ikke tenkt over det før jeg, men her var det en god del karer som enten ER bad boy, eller som har spilt det... hmmm... jeg har vist en ting for bad boys ;)
Gjest groupie Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Jeg har hatt mye heftig sex med Trent Reznor og Josh Homme (fra henholdsvis Nine Inch Nails og Queens of the Stone Age) i mine drømmer Muligens fordi jeg har for vane å sovne med platespilleren på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå