Gjest kaffedama Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei. Lurer på om noen har tips evt erfaringer med steder som kjører hjem (NB ikke bare take-away, er syk og alene hjemme og uten bil ) sushi i Oslo? Vet at Spice kjører hjem, men de får utrolig dårlige anmeldelser (og jeg vet ikke om sushien er bedre). Har også funnet ut at roomservice.no kjører ut for House of Sushi, men de er ganske mye dyrere ettersom jeg bor i "provinsen" . Vil ha sushi NÅ! *desperat*
Gjest kaffedama Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Nå har jeg bestilt fra sushiexpressen.no, håper det smaker bra! Vil gjerne ha tips og andres erfaringer uansett til neste gang jeg kommer i nød.
Gjest kaffedama Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg kan jo også føye til dette: * sushien var god * de tar bare 50 kr i kjøretillegg i hele Oslo + evt 25 kr for levering utenfor bompengeringen * jeg hadde maten min på døra nøyaktig en halvtime etter bestilling Nå er jeg svært fornøyd og mett.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 roomservice funker veldig bra, og house of sushi er jo den beste! :-) flaks for oss som bor i sentrum, da blir det ikke så kjempedyrt!
utlendingen Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 *dytte opp* håper det kommer flere gode tips! er blitt så heldig at bakfylltrangen har gått fra hamburger til sushi, og har absolutt ikke bil...
Gjest Sushi kongen Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Sitter og venter på maten fra sushiexpressen.no nå og er spendt på om det er verdt pengene.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 House of sushi er ikke bra! Tro meg, jeg har jobbet der!!
aficionado Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Bestilte fra Indochina nå, ikke spesielt bra sushi. Smaken var tam. Tror det er samme sjappa som sushiexpressen.no.
SiljeStor Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Jeg bestiller alltid sushi fra Justeat.no. De har en fin oversikt over sushi restauranter i Oslo. Kan anbefale Sushiekspressen knall god maki!!
Stine58 Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Fant denne nettsiden! For sushi i Oslo Noen som har testen den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå