Gå til innhold

Himmelblå - hva synes du?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Himmelblå liker jeg :) Bare håper at Marit og Roland ender opp sammen jeg, kjekkas han der! Kim er søt han også, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Han er kjekkas..litt utypisk til norsk å være, han ser nesten litt italiensk ut eller noe. Tøff mann! Han er garantert gift og har barn IRL, det må være helt sikkert.

Ok: Det står i intervjuet med ham at han er skilt og singel.

Han er jo bare rålekker. Hvis noen kjenner ham, få ham til å lage profil her på KG.

Hvis jeg ikke husker helt feil så sa han vel at moren er fransk? og faren norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil så sa han vel at moren er fransk? og faren norsk

Leste intervjuet etterpå, og det stemmer.

Veeldig kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk serie! Feel good :-D Unorsk og god.

Den andre serien på TV2 med hun Caroline Frogner er bare kjedelig. Hun er sur og altfor selvhøytidelig. Kjip serie, forstår ikke handlingen/poenget. Arne Berggren skrøt så veldig av Frogner, forstår ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var episode 8 som ble sendt på tv i går, det var siste episode før jul. Episodene ble lagt ut på nett ei uke før de gikk på tv, tror jeg, dvs. nrk nett-tv lå foran de vanlige tv-sendingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På nett-TV har episode nr 8 ligget ute i et par uker nå...men hvor blir det av episode 9 som ble sendt søndag?

HIMMELBLÅ :popcorn:

Jeg mener også at det var en episode 9 som jeg ikke fikk sett når den gikk på NRK (den siste). Skulle se den på kvelden, så var den sendt på ettermiddagen?? Har sett etter den på nett-TV, men der er jo bare episode 8. Er det meg som tuller? Hvorfor ligger ikke alle episodene der uansett forresten? De er jo så koselige. Ville gjerne sett de om igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at det var en episode 9 som jeg ikke fikk sett når den gikk på NRK (den siste). Skulle se den på kvelden, så var den sendt på ettermiddagen?? Har sett etter den på nett-TV, men der er jo bare episode 8.

Det ble sendt bare 8 episoder på tv, den som ligger på nett nå er den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...