Gå til innhold

Store tøybind?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker stort sett lilla libress (320 mm lange), ikke pga blødningsmengde ,men pga anatomi. Nå vil jeg over til tøybind. Men jeg klarer ikke finne bind som er lengre enn 250-270 mm lange. Det er en ganske stor forskjell.

Synes å huske å ha sett noen som er ganske dyre, men jeg er i utgangspunktet ikke villig til å betale mer enn ca 10 dollar pr bind. Finner de ned til 4-5 dollar i mindre størrelser, så at et par cm ekstra stoff skal koste 5 dollar går jeg ikke helt med på.

Er kun intresert i naturstoffer, så der utgår også enkelte merker og produsenter.

Noen som er flinkere til å google enn meg her? Har søkt på pads, cloth, menstrual, postpartum, large, og så videre.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jaja, intet nytt under solen, heter det. Jeg kan huske at da jeg var barn, brukte min mor hjemmestrikkede bind av bomullsgarn. Litt av et syn der de hang nyvaskede pent ved siden av hverandre på tørkesnoren :). Nå skal det sies at vanlige bind også fantes på den tiden, så hun gikk vel over til det etterhvert.

Endret av Belladonna
  • 4 måneder senere...
Skrevet

bleieboden.no selger tøybind i alle størrelser.

Gjest Gjest
Skrevet
bleieboden.no selger tøybind i alle størrelser.

"et pusle bind, et pusle bind, det der så intressant ut". Men ikke helt billig når hvert "hele" bind kommer på ca 120. Alt i ett bindene var kun i 18 cm, og det blir bare surr.

Eller kan det bukes uten sperrelag mesteparten av mensen, og sperrelag kun er nødvendig når det er mye?

Skrevet
"et pusle bind, et pusle bind, det der så intressant ut". Men ikke helt billig når hvert "hele" bind kommer på ca 120. Alt i ett bindene var kun i 18 cm, og det blir bare surr.

Eller kan det bukes uten sperrelag mesteparten av mensen, og sperrelag kun er nødvendig når det er mye?

Det vet jeg ikke. Du får fortelle når du finner drømmebindet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...