Gå til innhold

Frustrerte menn


Gjest Eyvin

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere har no synspunkter på seksuelt frustrerte menn? Du veit, dei som e ute på byen full, når de endelig tør å sei no til ei fine dame blir det stort sett no ufårståelig snøvling.. Eller han som ser nesten edru ut og når du spør om veien til den artigste plassen i byen så peiker an berre og seier der borte ein plass.. Eller når an er på ein uteplass og prøve å se normal ut og ei dame kommer bort til an å vil spandere drinker eller blotte brystene.. Denne karen kjenner svetten berre renner under armene og ønsker seg så langt vekk som berre muli!! Er det noensomhelst håp for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er problemet sjenerte menn eller sjenerte,seksuellt frustrerte menn?

En sjenert mann vil aldri bli et fluepapir når det gjelder kvinner.

Men det går jo an å få litt bedre selvtillit ved å jobbe med å utfordre sine litt manglende sosiale evner. Å drikke de bort er ingen god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Syns ingenting om de.

Tenker aldri over det.

Som sagt over, så må de bare utfordre seg selv for å bli mindre sjenert. Intill da, kan de ikke forvente å tiltrekke seg kvinner i fleng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om dere har no synspunkter på seksuelt frustrerte menn? Du veit, dei som e ute på byen full, når de endelig tør å sei no til ei fine dame blir det stort sett no ufårståelig snøvling.. Eller han som ser nesten edru ut og når du spør om veien til den artigste plassen i byen så peiker an berre og seier der borte ein plass.. Eller når an er på ein uteplass og prøve å se normal ut og ei dame kommer bort til an å vil spandere drinker eller blotte brystene.. Denne karen kjenner svetten berre renner under armene og ønsker seg så langt vekk som berre muli!! Er det noensomhelst håp for oss?

Synspunkter? Tar ikke kontakt med frustrerte menn på byen. Føler det blir ubehagelig både for meg og den "frustrerte" dersom jeg tar kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noensomhelst håp for oss?

Absolutt ikke, ikke hos meg hvertfall. "Menn" som det der høres ut som losers. Akkurat som de kjipeste taperne poå ungdomsskolen og videregående...de beskjedne som ikke vet hvordan de skal oppføre seg overfor damer kan bare glemme det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Gjest

Fordi damer har seksuell makt over oss menn, bør de behandles som dritt.

Hva er den her seksuelle makten du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi damer har seksuell makt over oss menn, bør de behandles som dritt.

Jeg er litt nysgjerrig på hva som fikk deg til å grave fram en fem år gammel tråd for å komme med det gullkornet der..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at kvinnen har litt seksuell makt jeg altså...... ta meg hardt Mam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...