Tatum Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Skulle overraske samboer med nybakt brownies med vaniljeis. Brukte Toro's halvfabrikata men den var ikke spesielt spennende. Flat var den enda jeg brukte riktig størrelse på formen og den ble fort tørr. :cry: Så jeg er takknemlig dersom noen har en bra og lettvint oppskrift på Brownies så jeg kan imponere litt mer neste gang.
Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Får denne fint til jeg. Du stekte den ikke for lenge da? Riktig temperatur? Stekt i riktig høyde i ovnen?
Tatum Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2003 Får denne fint til jeg. Du stekte den ikke for lenge da? Riktig temperatur? Stekt i riktig høyde i ovnen? Hmm. Kanskje det har noe med meg å gjøre da? Synes at jeg fulgte oppskriften ganske godt, stekte kanskje litt for lenge, og det kan kanskje forklare at den ble tørr? I tillegg ble overflaten veldig skrukkete? Nå er ikke jeg noen proff baker akkkurat, men jeg prøvde å spre deigen jevnt etter alle kunstens regler. Kaken egnet seg til hjemmebruk, men jeg er glad jeg ikke inviterte gjester for å si det sånn.
Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Det er sikkert for at du steikte den for lenge . men ta det med ro ...jeg får de slett ikke alltid til. Noen ganger blir de for rå inni .....andre ganger passe .....MEN smaken !!!!! den er god uansett
Junebug Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Både jeg, sambo og flere venninner har gjort stor lykke med Toro-Browniesene! Jeg steker den i rund kakeform - de blir nydelige og akkurat passe saftige og seige. Det er ikke noe hokus-pokus; bare følg oppskriften.
Tatum Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2003 Hmm.. Det må være noe med meg :-? Uansett, hvordan oppbevarer man best brownies? Kjøleskap??
Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 kjøleskap ..fryseboks ..kjøkkenbenken (vel ..da står den ikke lenge her hos meg da *rødme*.....er bare borte plutselig ....litt for fristende hehe)
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2003 #8 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har en hjerteform som er akkurat passe til Toros brownies. Steker den aldri for lenge, men den har noen ganger blitt litt vel klissete fordi jeg ikke har stekt den lenge nok... Oppbevares i en tupperwareboks som jeg klemmer luften ut av på benken. Det tar ikke lang tid før den forsvinner... skummelt og mystisk det der. Brownies kan også fryses.
Litago Skrevet 9. juni 2003 #9 Skrevet 9. juni 2003 Brownies skal spises. OK, de kan fryses og oppbevares på andre måter, men hva er vitsen? De er jo så gode! Spis dem opp med en gang er mitt motto!
Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #10 Skrevet 9. juni 2003 hehe Du har skjønt det Litago !!!! Brownies skal ikke spares !!! sukk fikk lyst på kake jeg nå :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå