Gå til innhold

Tolke signaler


Gjest Gjest_Mann30+_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann30+_*
Skrevet

Hei..

Jeg lurer litt... Dere jenter er jo ikke så lett å forstå alltid.. Så jeg spør her.

Jeg har to kvinnelige hybelboere nede i kjelleren. I to hybler. De er ca 20 år.

Jeg har hatt hybelboere der i flere år, og har aldri forsøkt å ha noe sexuelt med noen av de.

Nå har jeg en meget pen og sosial jente der som det ikke er mulig å ikke like.

Hun gjør meg litt usikker på hva hun egentlig mener.

Hun ringer meg nå og da. Det er gjerne en lyspere som er gåen, for varmt, for kaldt, etc. Alltid små detaljer. Men som god husvert ordner jeg det som skulle være problemer.

Når jeg da kommer ned, er hun gjærne lettkledd, i dusjen med døren åpen, bare en hånduk rundt seg, ligger forførende i sofaen. Og er overhygelig.

Jeg mermer meg 40 år og hun er bare ca 20. Jeg vet en del jenter liker eldre menn, men det må da være måte på.

Er dette bare for å bli godt likt, eller er det rett og slett en innbydelse til sex.

Jeg ser vel ganske ok ut, har samme buksestørelse som da jeg var noen og tjue. Jeg er mye bortreist på grunn av jobben så jeg er singel.

Hva sier dere jenter når dere er litt slik fristerinner når det gjelder eldre menn.

Jeg vil for all del ikke utnytte henne på noen måte.

Bør kanskje bare spøre henne hva hun mener. Om det ikke er et klart svar på dette.

Takker for svar.

Mvh

Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett for oss å svare på hva hun ønsker.

Men du bør kanskje tenke gjennom konsekvensene av å innlede et forhold til en hybelboer. Hva hvis det blir slutt, da blir det jo ikke så morsomt å ha henne som hybelboer lenger, eller?

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Kan ikke se for meg at det er et forhold hun er ute etter.

I mitt hode er det kanskje bare sex.

Pruting på husleien.. Hun vil da vel ikke ha en kjæreste som er 15-20 år eldre.. ???

Mvh

Meg

Skrevet

jeg tror hun vil ha sex med deg. go for it, man!

Skrevet

En jeg kjenner begynte som hybelboer og er nå medeier av huset.

Hun pleier å fortelle historien om hvordan hun lå seg oppover i etasjene :fnise:

Gjest Gjest_jolene_*
Skrevet

kanskje hun bare liker å vise seg fram og føle seg attraktiv,rett å slett en liten teaser? :)

Skrevet
kanskje hun bare liker å vise seg fram og føle seg attraktiv,rett å slett en liten teaser? :)

Luremus!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Hei..

Jeg lurer litt... Dere jenter er jo ikke så lett å forstå alltid.. Så jeg spør her.

Jeg har to kvinnelige hybelboere nede i kjelleren. I to hybler. De er ca 20 år.

Jeg har hatt hybelboere der i flere år, og har aldri forsøkt å ha noe sexuelt med noen av de.

Nå har jeg en meget pen og sosial jente der som det ikke er mulig å ikke like.

Hun gjør meg litt usikker på hva hun egentlig mener.

Hun ringer meg nå og da. Det er gjerne en lyspere som er gåen, for varmt, for kaldt, etc. Alltid små detaljer. Men som god husvert ordner jeg det som skulle være problemer.

Når jeg da kommer ned, er hun gjærne lettkledd, i dusjen med døren åpen, bare en hånduk rundt seg, ligger forførende i sofaen. Og er overhygelig.

Jeg mermer meg 40 år og hun er bare ca 20. Jeg vet en del jenter liker eldre menn, men det må da være måte på.

Er dette bare for å bli godt likt, eller er det rett og slett en innbydelse til sex.

Jeg ser vel ganske ok ut, har samme buksestørelse som da jeg var noen og tjue. Jeg er mye bortreist på grunn av jobben så jeg er singel.

Hva sier dere jenter når dere er litt slik fristerinner når det gjelder eldre menn.

Jeg vil for all del ikke utnytte henne på noen måte.

Bør kanskje bare spøre henne hva hun mener. Om det ikke er et klart svar på dette.

Takker for svar.

Mvh

Meg

I min ungdom foretrakk jeg menn på omtrent din alder. Ikke at jeg noengang turte å gjøre noe med dem, men likevel.

Kanskje det er en fantasi hun har, å sjekke opp husverten? Det virker jo unektelig som at hun prøver å fange din interesse. Du kan jo prøve å flørte litt med henne, og se om hun biter på.

Men det kan også være lurt å tenke litt, som noen her har påpekt. Hva skjer etterpå hvis det evt. blir noe? Det kan være litt trøblete å mikse money with honey...

Skrevet
I min ungdom foretrakk jeg menn på omtrent din alder. Ikke at jeg noengang turte å gjøre noe med dem, men likevel.

Kanskje det er en fantasi hun har, å sjekke opp husverten? Det virker jo unektelig som at hun prøver å fange din interesse. Du kan jo prøve å flørte litt med henne, og se om hun biter på.

Men det kan også være lurt å tenke litt, som noen her har påpekt. Hva skjer etterpå hvis det evt. blir noe? Det kan være litt trøblete å mikse money with honey...

Enig.

Kan fort bli bare tull å rart, enn om det ikke funker å hun fortsatt skal bo der,jeg ville gått omveier for ikke å støte på hun.

Skrevet

man vet da vel aldri hva som kommer til å funke og ikke... det som virker bombesikkert kan ofte gå til HELVEDE. jeg ville hatt sex med henne hvis det var det jeg (og hun) ville - bare la det stå til.. livet er for kort til å ikke gjøre det man vil..

Skrevet

Beklager, men denne historien høres litt vel fantasiaktig ut....

på en annen side, er det sant så ville jeg vært betenkelig med å gjennomføre noe.

Skrevet

Gjør deg tilgjengelig for henne (IKKE med å rusle rundt i tanga!). Vis interesse og se hva som skjer. Mye har skjedd over et glass vin en fredag...

Og en annen ting? Så lenge du ikke gjør noe kriminelt så er det jo bare å prøve seg?! I verste fall flytter hun ut etter "feilsteget ditt" men da kan du jo bare skaffe en ny leieboer...

:-)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei, igjen..

Jeg kan jo fortelle hva som har skjedd her.

Det var ca en uke etter at jeg skrev her. Jeg var nede igjen. En lyspære var ødelagt. :-)

da jeg kom ned, så jeg henne ikke (mer som vanlig) Jeg ropte 'hallo'

Der kom hun ut fra soveromsdøren, i en heldekkende nattdrakt.

Sorry, jeg har ikke skiftet enda sa hun. Det går greit sa jeg.

Hvor er peren som må skiftes. den var på wc'en. Det var et lysrør. Jeg gikk opp å hentet nytt. å skiftet det.

Hun hadde lagt seg på sofaen (også mer som vanlig)

Jeg sa ok. da har du lys igjen.

Så sa jeg til henne. Er det ikke litt lurt å kle på seg litt mer når du vet det kommer noen inn. Jo kanskje sa hun. Jeg gjør jo det til vanlig. Men du kjenner da ikke meg særlig heller. Det gjør ikke noe, sa hun. Tror ikke du er farlig.

Nei, jeg skal ikke gjøre deg noe, sa jeg. Synd sa hun. Hva mener du med det. Hun sa ikke noe da.

Så jeg spurte om hun likte eldre menn. Og hun sa ja, det gjør jeg.

Er det derfor du går så lettkledd osv, når jeg kommer ned. Ja, sa hun. Gjør det noe.

Så jeg sa til henne. Du er en veldig søt og pen jente, å ja. det ville helt sikkert vært fint å kjent deg bedre. Men jeg tror vi bør holde privatlivene våre skilt fra hverandre.

For å være ærlig, så var det ikke helt det jeg ville si/gjøre. Men det var sikkert det lureste. Jeg bannet for meg selv da jeg gikk ut fra hybelen. Hun ringer ikke så ofte lengre. Men vi er like gode "venner". Jeg er blid å grei til henne, å hun er like så.

Så det som skjer, det skjer.

Hilsen Mann30+

Gjest Liker deg:)
Skrevet
Hei, igjen..

Jeg kan jo fortelle hva som har skjedd her.

Det var ca en uke etter at jeg skrev her. Jeg var nede igjen. En lyspære var ødelagt. :-)

da jeg kom ned, så jeg henne ikke (mer som vanlig) Jeg ropte 'hallo'

Der kom hun ut fra soveromsdøren, i en heldekkende nattdrakt.

Sorry, jeg har ikke skiftet enda sa hun. Det går greit sa jeg.

Hvor er peren som må skiftes. den var på wc'en. Det var et lysrør. Jeg gikk opp å hentet nytt. å skiftet det.

Hun hadde lagt seg på sofaen (også mer som vanlig)

Jeg sa ok. da har du lys igjen.

Så sa jeg til henne. Er det ikke litt lurt å kle på seg litt mer når du vet det kommer noen inn. Jo kanskje sa hun. Jeg gjør jo det til vanlig. Men du kjenner da ikke meg særlig heller. Det gjør ikke noe, sa hun. Tror ikke du er farlig.

Nei, jeg skal ikke gjøre deg noe, sa jeg. Synd sa hun. Hva mener du med det. Hun sa ikke noe da.

Så jeg spurte om hun likte eldre menn. Og hun sa ja, det gjør jeg.

Er det derfor du går så lettkledd osv, når jeg kommer ned. Ja, sa hun. Gjør det noe.

Så jeg sa til henne. Du er en veldig søt og pen jente, å ja. det ville helt sikkert vært fint å kjent deg bedre. Men jeg tror vi bør holde privatlivene våre skilt fra hverandre.

For å være ærlig, så var det ikke helt det jeg ville si/gjøre. Men det var sikkert det lureste. Jeg bannet for meg selv da jeg gikk ut fra hybelen. Hun ringer ikke så ofte lengre. Men vi er like gode "venner". Jeg er blid å grei til henne, å hun er like så.

Så det som skjer, det skjer.

Hilsen Mann30+

Modent gjort av deg. Du har karakter!

Skrevet

Da har du avvist henne men på en fin måte da... 10-15 års aldersforskjell er ikke mye. Tydelig hva hun ville, det var da svært så mange lyspærer som gikk der i huset! :lol: Men tror ikke du kan forvente deg noen flere forsøk fra hennes side.

Skrevet

Hei.. enig med Tanita.. Men hun kan vel prøve seg igjen.

Tenker bare på hva jeg selv ville ha gjort, om det var en som jeg veldig gjerene ville ha sex med.

Det er jo mulig hun føler seg veldig usikker, å vil ha noen hun føler hun kan stole på. Det ser jo ut som at du er en som en kan stole på også. Jeg likte heller ikke tanken på å gå på byen f.eks å havne i sengen med noen som jeg aldri hadde truffet før.

Men du vet sikkert om hun bruker å være sammen noen, eller om hun er en mer rolig person.

Jeg tror det er trygghet som driver henne, til å velge deg. For sex.

En pen mann rundt 40 med litt gråe hår, kan jo virkelig være sexy :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...