Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 hei! jeg har en sinnsykt pen venninne. hun er mulatt; lys brun i huden, skulderlangt lysebrunt hår, brune øyne, dødsfin kropp, litt liten og nett. ALLE som ser henne, både jenter og gutter i alle aldere, syns hun er døds pen og deilig. på byen spanderer folk drinker og sånt liksom, men hun blir aldri sjekket opp slik man skulle forventet. ikke ofte hvertfall. som om fok ikke tør, tenker nå jeg, fordi hun er så dødspen. jeg overdriver ikke her altså, har et objektivt syn selv om hun er en venninne. hun har blitt sammenlignet med både rihanna, jessica alba og victoria beckham++. blir veldig ofte sammenlignet med kjendiser faktisk. hva tror dere?
Gjest Gjest_gregers_* Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 hei! jeg har en sinnsykt pen venninne. hun er mulatt; lys brun i huden, skulderlangt lysebrunt hår, brune øyne, dødsfin kropp, litt liten og nett. ALLE som ser henne, både jenter og gutter i alle aldere, syns hun er døds pen og deilig. på byen spanderer folk drinker og sånt liksom, men hun blir aldri sjekket opp slik man skulle forventet. ikke ofte hvertfall. som om fok ikke tør, tenker nå jeg, fordi hun er så dødspen. jeg overdriver ikke her altså, har et objektivt syn selv om hun er en venninne. hun har blitt sammenlignet med både rihanna, jessica alba og victoria beckham++. blir veldig ofte sammenlignet med kjendiser faktisk. hva tror dere? Svaret er ja , for de fleste gutter tror jeg. Love stoned.
Gjest Miley Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Å bli sjekket opp handler jo ikke bare om utseende. Dersom dama har en grusom personlighet hjelper det ikke å ligne på en kjendis.
Gjest fittefrans Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Helt klart. Litt snålt det der. Jeg kjenner ei jente som er fitte deilig og herlig personlighet også. Hun blir faktisk behandlet dårligere enn mindre pene damer. Folk blir nervøse og klarer faktisk ikke smile og være hyggelige(!).
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 hei! jeg har en sinnsykt pen venninne. hun er mulatt; lys brun i huden, skulderlangt lysebrunt hår, brune øyne, dødsfin kropp, litt liten og nett. ALLE som ser henne, både jenter og gutter i alle aldere, syns hun er døds pen og deilig. på byen spanderer folk drinker og sånt liksom, men hun blir aldri sjekket opp slik man skulle forventet. ikke ofte hvertfall. som om fok ikke tør, tenker nå jeg, fordi hun er så dødspen. jeg overdriver ikke her altså, har et objektivt syn selv om hun er en venninne. hun har blitt sammenlignet med både rihanna, jessica alba og victoria beckham++. blir veldig ofte sammenlignet med kjendiser faktisk. hva tror dere? Beklager. da er hun ikke mye pen i min smak allefall. Jeg for min del tenker nok sånn at hun har jeg ikke sjans på likevel,hvorfor prøve.
Gjest dalieo Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Det kan jo godt hende. Kanskje de fleste guttene tenker at de aldri får henne uansett? Litt off topic, men merkelig at hun er sammenlignet med både rihanna og victoria beckham.. de er jo heelt ulike
Gjest skippern Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Litt off topic, men merkelig at hun er sammenlignet med både rihanna og victoria beckham.. de er jo heelt ulike De har da vitterlig fitte begge to.
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Fremtoning kan også virke inn. Dersom hun ser utilnærlig ut/hoven/sur ut kan det føre til at menn ikke vil nærme seg.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 hei! jeg har en sinnsykt pen venninne. hun er mulatt; lys brun i huden, skulderlangt lysebrunt hår, brune øyne, dødsfin kropp, litt liten og nett. ALLE som ser henne, både jenter og gutter i alle aldere, syns hun er døds pen og deilig. på byen spanderer folk drinker og sånt liksom, men hun blir aldri sjekket opp slik man skulle forventet. ikke ofte hvertfall. som om fok ikke tør, tenker nå jeg, fordi hun er så dødspen. jeg overdriver ikke her altså, har et objektivt syn selv om hun er en venninne. hun har blitt sammenlignet med både rihanna, jessica alba og victoria beckham++. blir veldig ofte sammenlignet med kjendiser faktisk. hva tror dere? Det høres ikke ut som om hun vil ha noe særlig problemer med å ta initiativ og sjekke opp selv. Har hun forsøkt det? Er 2008 vet du...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå