Gå til innhold

bytte display?


sebra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vet om ei som betalte 1000 kr for skjerm på en vanlig Sony Ericsson. Smak og behag om man er villig til å betale, eler kjøpe ny i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er det billigere å kjøpe en helt ny telefon. Særlig med tanke på at mobiltelefoner ikke varer så mange år i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er det mest kjedelige i denne situasjonen er at mobilen er ganske ny ca 3mnd. og jeg har bundet meg til netcom. men er det noen som har kjøpt display på ebay og skifta det ut selv?det eneste som er litt kjipt da er jo at garantien forsvinner og det er veldig kjedelig hvis mobilen skulle klikke en uke etter at jeg har fiksa displayet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er det billigere å kjøpe en helt ny telefon. Særlig med tanke på at mobiltelefoner ikke varer så mange år i utgangspunktet.

ja vettu hva , dagens telefoner tåler jo ingenting i forhold til de eldre. det virker nesten som at de er mer opptatt av å fylle de med masse ny teknologi enn kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det som er det mest kjedelige i denne situasjonen er at mobilen er ganske ny ca 3mnd. og jeg har bundet meg til netcom. men er det noen som har kjøpt display på ebay og skifta det ut selv?det eneste som er litt kjipt da er jo at garantien forsvinner og det er veldig kjedelig hvis mobilen skulle klikke en uke etter at jeg har fiksa displayet.

Er det sånn at du har vært så heldig å "få" bindingstid på et år, så kan du jo kjøpe en ny mobil ganske billig, siden du allerede er bundet. Sånn kronestilbud som de ofte har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...