Gå til innhold

Er folkets mann forberedt på


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem er det som har definert Helstrøm som "folkets mann?" :klø:

Om du sjekker Linken så ville det jo vært en lur ting. Eller? Det gir deg svaret på spørsmålet...

Og Hellstrøm er den største kokken i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sjekker Linken så ville det jo vært en lur ting. Eller? Det gir deg svaret på spørsmålet...

Og Hellstrøm er den største kokken i Norge.

Det står bare at Dagbladet kaller han folkets mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bare at Dagbladet kaller han folkets mann.

:Hehe: Ja... man kalte da også Lene Aleksandra for "Puppedronning". Skjønner ikke hvorfor du hengte deg sånn opp i "hvem" som sier at han er det.

Men han er vel det fordi han er den største kokken i landet og, gir han ikke noe til folket da? Trenger ikke å være mer vanskelig enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe han klarer sette god mat på dagsorden. Vi alle trenger vel å bli mer kresen på det vi putter i munnen. En del av det vi spiser kan vel knapt nok kalles mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han klarer sette god mat på dagsorden. Vi alle trenger vel å bli mer kresen på det vi putter i munnen. En del av det vi spiser kan vel knapt nok kalles mat.

Søte mannen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at tittelen "Folkets mann" er veldig god, i og med den doble og selvmotsigende betydningen: Han er folkets mann gjennom at han i denne serien får ordnet opp i totalt uakseptable hygieniske forhold på norske restauranter, og får fjernet halvfabrikata og ferdigmat fra menyene. På den annen side er han definitivt ikke en folkets mann i betydningen "en mann av folket", i og med at han jo har et veldig mye mer bevisst forhold til mat enn folk flest.

Dessuten er jeg enig med Elfrida. Hvorfor i all verden skal han bifalle ketchup og frossenpizza? Jeg på min side ville blitt veldig sjokkert om en mann av hans kaliber hadde påstått at dette er mat av høy kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flire litt av dette også selv om jeg skjønner hva han mener:

Dagbladet - En del har ketchup, for eksempel.

Hellstrøm- Mener du at folk virkelig har ketchup i kjøleskapet?

Dagbladet - Jeg vil si det er ganske vanlig.

Hellstrøm - Virkelig? Hm … Ketchupen må ut. Ferdigmatprodukter er forferdelige. Jeg gidder ikke å snakke om frossenpizza en gang. Men … Hva har folk i kjøleskapet, egentlig?

Selvfølgelig kunne ikke Dagbladet være dårligere enn at de startet en undersøkelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ofte oppgitt over nivået her på KG...Når dere leser artikkelen ser dere at "Folkets mann" er laget fordi han skal være med i et TV-program der han går ut til "folket" for å bedre på matvanene og ingrediensvalgene deres, især hos sjapper og gatekjøkken- type steder.

Det er så typisk enkelte (noen få?) på KG å kommed med malplasserte kommentarer, både tiL Paul Newman-tråden og nå også her...at dere henger dere opp i hvem som har sagt det osv.

Prøv å tenk litt større, litt høyere, litt videre og litt opp fra bakken, hva? Så blir det så meget bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er jeg enig med Elfrida. Hvorfor i all verden skal han bifalle ketchup og frossenpizza? Jeg på min side ville blitt veldig sjokkert om en mann av hans kaliber hadde påstått at dette er mat av høy kvalitet.

Er hjertens enig i det, ja!

Skulle forresten gjerne vært en tur på Bagatelle og spist litt ja...

Sukk...

Jeg og vil det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...