Gjest switch Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvis du kunne vært mann for en dag, hvilke seksuelle sysler ville du ha tatt deg til?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Har ikke lyst til å være mann, liker å være dame
Chianty Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Huff,nei. Hvorfor være en mann for en dag ?? Usj, nei takk
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Pult dama bakfra, selvfølgelig! Men slikke fitte, huff, håper det følger med heterofile følelser også, da, ellers blir det nedtur for meg altså.
Gjest Elastica Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Må det være seksuelt? Jeg tror jeg hadde benyttet sjansen til å lage lang stråle.
Hinata Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg hadde tatt typen bakfra. Hadde nok nytt muligheten til å pisse i naturen, kanskje også prøvd å ha sex fra en manns ståsted.. Også befølt meg selv masse
Suzy Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Stå og tisse Runke Ligge med ei dame Gå på byggvareforretning og bli tatt på alvor er nok øverst på lista mi...
Lenestol Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Stå og tisse Runke Ligge med ei dame Gå på byggvareforretning og bli tatt på alvor er nok øverst på lista mi... HAHAHA, genialt! Signerer!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 HAHAHA, genialt! Signerer! Skrevet innlegg om sex på KG og latt som jeg ikke skjønner noe som helst. Fordi jeg er så seriøøøøøøssss altsååååå.
Gjest Gitte Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Stå og tisse Runke Ligge med ei dame Gå på byggvareforretning og bli tatt på alvor er nok øverst på lista mi... HELT enig med den der!
Gjest Veronikka Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Da ville jeg bli opperert for å bli dame. Ville nok ikke trives med å være en guttepjokk og bli konstant avvist som seksuell partner. Det er tøft å være mann derfor er det bedre å være dame. Som dame kan du nyte følgende! Være sex objekt (attraktiv) Ha mensen Styre sexlivet Bli satt pris på Følelser i underlivet med klitoris Få barn Former (kvinnekropp) Jeg liker kroppen min. Har regelmassig sex og får oppmerksomhet. Bedre kan jeg ikke ha det og dette er ikke kvardagskost hos en mann.
Regndråpe Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Da ville jeg bli opperert for å bli dame. Ville nok ikke trives med å være en guttepjokk og bli konstant avvist som seksuell partner. Det er tøft å være mann derfor er det bedre å være dame. Som dame kan du nyte følgende! Være sex objekt (attraktiv) Ha mensen Styre sexlivet Bli satt pris på Følelser i underlivet med klitoris Få barn Former (kvinnekropp) Jeg liker kroppen min. Har regelmassig sex og får oppmerksomhet. Bedre kan jeg ikke ha det og dette er ikke kvardagskost hos en mann. Det der må være det morsomste og samtidig mest patetiske jeg har lest på kvinneguiden på lenge! Menn kan også være sex objekt og attraktive?? Hvis du har kjæreste, hva tenker du da om han? Synes ikke du han er attraktiv? Nyter du å ha mensen? Da er du den første jeg har hørt om i allefall. Hvis du styrer hele sexlivet, har du og din kjære muligens ett lite kommunikasjonsproblem spør du meg. Tror du ikke menn har følelser i underlivet? Åh herregud.. *Riste oppgitt på hodet* Ikke alle som nyter å få barn heller. Og menn skal ikke ha kvinnelige former nei. Regner med at dette innlegget var kun for å provosere, men jeg måtte bare svare allikevel
Suzy Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 .. og ikke glem at det var snakk om å være mann for en dag. Det hadde du vel holdt ut, Veronikka?
Gjest Portis Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Vel... jeg ville vel gjort som de fleste andre jenter. Runka ... hadde jo vært morsomt å virkelig kjent hvordan det er for en mann. Ellers så ville jeg nok lagt meg under dyna og venta på neste dag
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 Være sex objekt Herregud, bruker jo hele livet på å unngå å være et, og prøve å få menn til å fokusere på øynene i stedet for puppene... Hadde jeg vært mann for en dag skulle jeg vist menn hvordan de burde være for å være gode menn, fedre og elskere.
Nienna83 Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde knulla dagen lang. Er fryktelig nysgjerrig på hvordan det føles for gutter å ha orgasme og hvordan den saken lever sitt eget liv.
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Stå og tisse Runke Ligge med ei dame Gå på byggvareforretning og bli tatt på alvor er nok øverst på lista mi... Bortsett fra det å ligge med en dame så er de andre områdene dine ganske "oppskrytte"... =)
Suzy Skrevet 13. oktober 2008 #20 Skrevet 13. oktober 2008 Bortsett fra det å ligge med en dame så er de andre områdene dine ganske "oppskrytte"... =) Godt mulig - men for meg har de alle nyhetens interesse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå