Gjest KarenSofie Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg har hikke har hatt det i over 5 min!!! ingenting funker på meg.... noen få ganger iblant funker det å holde pusten, men da etter noen minutter får jeg hikke igjen! hjelp hikk hikk hikk...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hikken gikk over av seg selv... men jeg sliter med dette ofte Ingen som har noen råd?
Gjest78 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 En stor spiseskje bringebærsyltetøy. På meg fungerer det alltid, har brukt det i årevis. Det er ingen som tror på meg, men jeg kommer da med rådet mitt likevel.
molline Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Trekk pusten heeelt inn, hold pusten og svelg 3 ganger før du puster ut igjen. Hvis du hikker i mellomtiden begynner du på nytt. Eller drikk et glass vann imens du holder deg for nesen eller holder pusten. Funker hver gang her iallefall
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Jeg drikker ti små slurker vann mens jeg holder pusten. Dette fungerer stort sett hver gang. Det hender jeg må gjenta prosessen to ganger, men aldri mer enn dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå