Gjest Exphil og Exfac Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg tenkte å ta exphil og exfac studiene. Hvilke bøker bruker man? Jeg ønsker å studere en om gangen. Hvem lønner det seg å starte med?
sacred Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Vel, det spørs helt hvor du skal ta det egentlig. Du skal ta kun disse to kursene? Har du noen anelse om hva du vil studere videre (hvis du vil det)? Fordi Ex. Fac. er jo vidt forskjellig i diverse studiesammenheng.. Ex. Fac. på jussen er helt forskjellig enn på psykologi for eksempel. Det lønner seg VELDIG å ta det i forbindelse med studiet. Ex. Phil er det derimot ikke så fryktelig forskjell på. Men hvis du tenker å ta det privat er det vel nesten bare å ringe dit og høre..
Gjest ex phil Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Akkurat. Jeg driver å undersøker hvor jeg kan studere dette. Håpet på å finne noe i nærområdet og starte ganske raskt hvis det var mulig. Har tenkt å studere pedagogikk fra neste høst. Er det forettsen mulig å ta ex fac på selve unviserisetet før jeg begynner på bachelor? Og ex phil skal gå greit å ta privat med hensyn til dette studievalg eller?
yoga Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ja, du skal kunne ta kun exfac, og exphil for den saks skyld, som enkelt emner, før du begynner på bacheloren din..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå