Gå til innhold

Hva slags type mennesker går deg helt på nervene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt interessert i å høre hva slags type mennesker du ikke klarer. Jeg for min del hater (?) rånere. Med fare for å tråkke på noen: De virker mindre intelligente............. Blir irritert av all DUNK-DUNK-DUNK'en. Vanvittig lydforurensende og ikke minst urharry!

Der fikk jeg sagt det. Bor i rekkehus og to av naboene er skikkelige rånere. Totalt blanke i hodet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Folk som går meg på nervene er de som er så overdrevet hyggelige slik at det bare blir overflatisk og falskt.. :roll:

Skrevet

Folk som tror de er bedre enn andre,og er høye på pæra..

Værste jeg vet! :evil:

Skrevet
Folk som tror de er bedre enn andre,og er høye på pæra..

Værste jeg vet! :evil:

Kanskje naboene til lilleBRURA oppfatter henne nettopp slik du beskriver, Barbie...? :ler:

Skrevet

Selvopptatte mennesker som bare snakker om seg selv." Jeg tror, jeg mener, jeg opplevde, jeg har, jeg vil, jeg kan, jeg liker/liker ikke"

Slike som ikke er interessert i det andre sier, men venter utålmodig på at du skal blir ferdig med å snakke, slik at de kan fortsette med sitt yndlingstema :evil:

Skrevet

Folk som ikke vil slåss på utesteder, går meg på nervene... :ler:

Skrevet
Sandman: :o  :o  :o

Hvilket av bidragene mine her gjør deg 3xstorøyd, da Barbie...?

Begge to, kanskje...? :ler:

Skrevet

Folk som tillegger andre deres egne egenskaper, fordi de tror de selv er perfekte og mener at alle andre burde være som dem.

Skrevet

Sandman:

Folk som IKKE vil slåss... :o

Fyttirakker'n! :wink:

Skrevet
Sandman:

Folk som IKKE vil slåss... :o  

Fyttirakker'n!  :wink:

Ja...du aner ikke hvor mye jeg sliter med slike feiginger.... :blunke:

Skrevet

Folk som er utrolig treeeege, "kommer jeg ikke i dag, så kommer jeg i morgen" typer. Og folk som bare må henge og dilte etter deg, dvs. klenging. Huff! :evil:

Skrevet

Jeg takler ikke martyrer. I samvær med martyrer blir jeg voldelig og ond.

Skrevet
Snåling du,Sandman.. :wink:

Når jeg ser avataren din, Barbie, så kommer jeg til å tenke på værmannen Kristen Gislefoss.... man lurer på når klærne revner med et brak... :ler:

Skrevet

-Såkalte "besserwissere" og slike som tillegger deg meninger du absolutt ikke har!!!!

-Ja og så "stakkars-meg"-mennesker - får lyst å banke dem..... :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg takler ikke folk som hisser seg opp over bagateller.

Og folk som blir kranglete fordi de ikke forstår hva andre mener, og likevel må krangle om ting ingen har nevnt en gang!

Og over sånne svar, som jeg nettopp gav på dette innlegget!!! :P

Jeg klarer ikke forklare riktig hva jeg mener!

Og Sandman; er du bare ute etter at noen skal nevne deg som en irriterende person? 8) :blunke:

Gjest Janna
Skrevet

Martyrer. Folk som setter seg selv i en offer-rolle.

Slike som bare synes synd på seg selv, skylder på skjebnen og tilfeldighetene og alle andre, og syter og klager og ikke gjør noe for å forbedre livet sitt selv om de har alle muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...