Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns at huden min er vanskelig å pleie! Jeg får stadig kviser/klumper i huden, men samtidig er den tørr. Flasser både i pannen og tinningene dersom jeg ikke bruker godt med krem.. Den er fet og uren under, men tørr og sensitiv oppå, hvis d ga noen mening.

Kan noen anbefale gode produkter for meg? Hvordan bør jeg behandle huden min?

Hilsen fortvilet

Ps. jeg er gravid, så kan jo ha litt med hormoner å gjøre også, likevel, jeg har alltid hatt slik en "umulig" hud :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hejsan!

Får jag bara först fråga: är du en av tjejerna som mailat men icke fått svar av mig?

Jag hjälper dig gärna lite mer ingående men då behöver jag bilder av hur problemen ser ut och vilken ton din hy har. Osminkat.

Det finns alltid hjälp att få, men ibland får man pröva flera lösningar. Är du gravid ska du satsat på lite "ineffektivare"´Cosmeceuticals, dock är de ändå betydligt mer styrka i än kosmetiska produkter.

Hormonella utslag är i grunden något som kommer inifrån och under en tid kommer du sannolikt vara mycket förvärrad. Här är ju som alltid ändå rengöringen av vikt, att ha en som både rengör tar bort döda celler och som ger rätt pH, så att andra prdoukter kan göra största nytta.

Tyvärr är det då några preparat man kanske inte ska ha på huden då man just är gravid. Men då du fött och har din gamla dåliga hy, först då kan du ta till styrkan.

Du kan maila mig via min blogg om du vill!

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Hejsan!

Får jag bara först fråga: är du en av tjejerna som mailat men icke fått svar av mig?

Jag hjälper dig gärna lite mer ingående men då behöver jag bilder av hur problemen ser ut och vilken ton din hy har. Osminkat.

Det finns alltid hjälp att få, men ibland får man pröva flera lösningar. Är du gravid ska du satsat på lite "ineffektivare"´Cosmeceuticals, dock är de ändå betydligt mer styrka i än kosmetiska produkter.

Hormonella utslag är i grunden något som kommer inifrån och under en tid kommer du sannolikt vara mycket förvärrad. Här är ju som alltid ändå rengöringen av vikt, att ha en som både rengör tar bort döda celler och som ger rätt pH, så att andra prdoukter kan göra största nytta.

Tyvärr är det då några preparat man kanske inte ska ha på huden då man just är gravid. Men då du fött och har din gamla dåliga hy, först då kan du ta till styrkan.

Du kan maila mig via min blogg om du vill!

MVH

Jean

Hei!

Nei, jeg har ikke sendt deg en mail. Jeg synes også d er litt vanskelig å gå løs på problemet når man er gravid, så etter fødselen vil jeg nok ta en tur til en hudpleiesalong. Jeg har tidligere brukt Decleor, og synes huden ble bedre av dette. Men jeg er åpen for å prøve nye ting :)

Akkurat nå bruker jeg Body Shop sin Aloe serie fordi den er uten farge, parfyme og parabener. Men vet ikke om renseproduktene er de beste der - har du noen tips til et godt renseprodukt som kan brukes nå som jeg er gravid?

Ellers vil jeg takke deg så mye for svaret!

Skrevet

Det kan alltid vara bra att "rivstarta" en ny hudvårdsrutin med att just gå till en skicklig Hudterapeut.

Det du ska be om är en portömning samtidigt som du kanske vill göra en microdermabrasion. De utför även olika typer av peeler. Ex Mene & Moy-system, Synchrolin Enerepeel, Jessners peel, mildare TCA-peeler samt mycket fina Obagi Blue Peel system.

Plastikkliniker har ofta väldigt duktiga terapeuter knutna till sig, där får du även hjälp att få rätt produkter, inte bara sådana som når epidermis och känns fina för stunden.

Rengöringar jag rek dig i detta stadie:

-http://www.skin-etc.com/ddfpuacsc.html

-http://www.skin-etc.com/ddfbrcl.html

-http://www.skin-etc.com/ddfsawa2.html

-http://www.skin-etc.com/obclenclnsr.html

Även de med fettlösligt (aktivt C-vitaminderivat i) är mycket fina för din hy gissar jag.

Finns många fler och bra märken. Men att bruka en produkt med litenm mängd syra i för rengöringen är A och O som sagt. Detta är nu medicinska preparat och kräever eftervård. Oftast ett helt program, det var däför jag velat se hur din hy verkar.

Med dessa kommer du sannolikt känna dig ren men även extremt torr och flaga en tid. Så eftervård är av vikt för att huden ska normaliseras.

MVH

Jean

Skrevet
Jeg syns at huden min er vanskelig å pleie! Jeg får stadig kviser/klumper i huden, men samtidig er den tørr. Flasser både i pannen og tinningene dersom jeg ikke bruker godt med krem.. Den er fet og uren under, men tørr og sensitiv oppå, hvis d ga noen mening.

Hilsen fortvilet

Ps. jeg er gravid, så kan jo ha litt med hormoner å gjøre også, likevel, jeg har alltid hatt slik en "umulig" hud :(

Jeg har også kviser og fet hud, men tørr og sensitiv hud oppå! Jeg har blitt mye bedre med hudpleieprodukter fra Dead Sea Spa Magik! Den får du både på Vita og i helsekostbutikker. Den har en litt uttørrende effekt, og dagkremen er en av få kremer som jeg ikke får kviser av! :-)

Skrevet
Jeg har også kviser og fet hud, men tørr og sensitiv hud oppå! Jeg har blitt mye bedre med hudpleieprodukter fra Dead Sea Spa Magik! Den får du både på Vita og i helsekostbutikker. Den har en litt uttørrende effekt, og dagkremen er en av få kremer som jeg ikke får kviser av! :-)

Hmm, får ta meg en tur på Vita og kikke litt i morgen jeg da. Takk for tips! :)

Gjest HudekspertenSomTitterRundt
Skrevet

Hilsen fortvilet

Du bruker nok for harde produkter for huden din. Du har fått kviser, tørr hud og flass.

Du må få hjelp av hudekspert. Det er akkurat diskutert på en annen her,

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=363290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...