Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen av dere som har noen goode tips mot slike sorte og hvite prikker i ansiktet? har fått en del i det siste å er utrolig plagsomt:(

Endret av Reol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å vite hvilken hudtype du er først. :)

Skrevet

Regelmessig peeling og unngå produkter som inneholder mineralolje - svært ofte de billige produktene.

Skrevet

På apoteket får du kjøpt "plaster" som du kan klistre på nese osv. Det skal sitte på i 15 min, når du tar de av henger prikkene fast i "plasteret".. Funker kjempe bra..!!! :)

Skrevet (endret)

Grunnen til at jeg lurte på hudtypen din, var at jeg fikk kjempe uren hud i fjord. Jeg hadde brukt produkter som skulle hjelpe mot det, både råd fra Parfymerier og Internett. Så hjalp ingenting, så dro jeg til en hudlege. Da fikk jeg beskjed om at jeg hadde sensitiv hud, og når jeg brukte de produktene jeg hadde fått annbefalt ville ting bli verre. Jeg fikk mildere og gode produkter, MD Formulatins, og det hjalp meg så godt. Så, finn produkter som passer huden din hvis du skal gjøre den frisk :)

Endret av Hanna panna
Skrevet
Grunnen til at jeg lurte på hudtypen din, var at jeg fikk kjempe uren hud i fjord. Jeg hadde brukt produkter som skulle hjelpe mot det, både råd fra Parfymerier og Internett. Så hjalp ingenting, så dro jeg til en hudlege. Da fikk jeg beskjed om at jeg hadde sensitiv hud, og når jeg brukte de produktene jeg hadde fått annbefalt ville ting bli verre. Jeg fikk mildere og gode produkter, MD Formulatins, og det hjalp meg så godt. Så, finn produkter som passer huden din hvis du skal gjøre den frisk :)

mitt beste tips: gå til hudlege:) de er eksperter på uren hud og vet hva som hjelper! vil nok også tro at MD vil hjelpe deg veldig:) har ei vennine jeg anbefalte dette for ( og hun hadde veldig mye kviser over hele ansiktet og store porer) hun er strålende fornøyd og har veldig lite kviser nå.

hvis du begynner på en så god renseserie må du forberede deg på at det kanskje kan bli verre med produktene før det blir bedre, men vær toldmodig:) når du begynner på en ny renseserie kan huden få litt utbrudd på grunn av forandring av produkter på huden. lykke til!:)

Skrevet

Om det gör ont bör du ju gå till en Läkare som kan förskriva läkemedel. Och som de andra säger, ordentlig hudvård.

Tänk på att gärna ta tillskott av både vitamin B5 i höga doser (vattenlösligt) och gärna omega 3 och 6-fetterna, oralt då alltså.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Jeg har combinert type hud, litt oljete litt tørr osv..

Bruker Mary Kay og eucerin eller noe som jeg kjøper på apoteket har prøvd masse disse årene no:/

Skrevet
Jeg har combinert type hud, litt oljete litt tørr osv..

Bruker Mary Kay og eucerin eller noe som jeg kjøper på apoteket har prøvd masse disse årene no:/

Gå til hudlege/hudekspert!

Skrevet

Jeg har egentlig vært ganske heldig når det gjelder ren hud, men for en måned siden fikk jeg skikkelig kviseutbrudd i hele ansiktet(tror det var pga. stress på jobben). Jeg bestilte proactive, har prøvet det i litt over en uke og nå har jeg ikke èn kvise i ansiktet. Men jeg tror jeg skal trappe ned nå som det har blitt bra, slik at jeg ikke blir helt avhengig av det. Har hørt at det kan være ganske sterkt mot huden. Håper du finner noe som er bra :)

Skrevet
På apoteket får du kjøpt "plaster" som du kan klistre på nese osv. Det skal sitte på i 15 min, når du tar de av henger prikkene fast i "plasteret".. Funker kjempe bra..!!! :)

Hva heter disse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...