Lenemor Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 I går trodde jeg at jeg hadde glemt å ta p-pilla mi, så jeg så diskret jeg kunne fisket opp en p-pille og tok den. Men nåe jeg i dag skulle ta, så jeg at det mangler en pille. Skal jeg bare hoppe over å ta i dag eller? :klø:
Busy Lizzie Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Du bør nok ta pilla i dag også for å være på den sikkre siden, ellers går det jo for lang tid i mellom. Sjekk pakknings vedlegget, det står det helt sikkert mer detailjert.
hufsa! Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Heia nei du må ta i dag og bare slutte en dag tidligere,ingen krise!
Lenemor Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Leste på pakkningsvedlegget og der sto det ingen ting... Men tar en pille i dag jeg, så håper jeg at det ikke skjer igjen... *kløna*
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Kva skjer om eg har toke to p.piller på ein dag ?
hufsa! Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Kva skjer om eg har toke to p.piller på ein dag ? Heia,ingenting! Du må jo bare avslutte en dag tidligere for du vil jo være en i manco.Har gjort det maaaange ganger,er ett rotehue.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Det skjønte eg ikkje. Kan du forklare betre
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Det var en dag jeg tok en for mye p.pille. Imorgen skal jeg ta den siste før sukkerpillen. Kan eg ha samleie da? uten prevensjon
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Det var en dag jeg tok en for mye p.pille. Imorgen skal jeg ta den siste før sukkerpillen. Kan eg ha samleie da? uten prevensjon Ja, det kan du. Er den første og andre uka du skal være forsiktig... Men kommer helt ann på hvilken type piller du går på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå