Retz Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Hvis man lager mandelbunn og legger masse iskrem oppå bunnen, blir det da en slags iskake av det? Er det greit at mandelbunnen er halvfrossen når den serveres, jeg mener, hvis man tiner den så smelter jo isen også? Noen?
*Lillian* Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Daimiskaka som jeg lager selv har iallfall en mandelbunn av noe slag. (Husker ikke oppskriften i hodet, men vil duha den så kan jeg fikse den til deg) Men jeg lager daimisen oppå selv også, da. Men det funker helt fint, det. Bare husk å steke mandelbunnen før du putter den i frysen... Det gjorde nemlig ikke ei venninne av meg... Lillian
Retz Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2003 Men det funker helt fint' date=' det. Bare husk å steke mandelbunnen før du putter den i frysen... Det gjorde nemlig ikke ei venninne av meg...[/quote'] He he, og jeg lurte fælt på hvorfor kokosen ble brent da jeg laga skoleboller. Takk for svar! Har en oppskrift på mandelbunn et sted, tenkte jeg skulle dynge den ned med Minnies sjokonøttespresso-iskrem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå