Pia31 Skrevet 25. september 2008 #1 Del Skrevet 25. september 2008 Hei og hå Tenkte å dele med alle andre kvinner der ute, veien gjennom hormonkur..og x antall forsøk på å bli gravid. Håper jo selvfølgelig vi klarer det på første forsøk. Jeg er snart 32 år, har visst i 10 år at et eller annet ikke funker helt som det skal, men ingen kan sette ord på hva som er galt med meg. Jeg var forlovet for mange år siden, vi prøvde å få barn - men ingenting skjedde..etter en stund ble det slutt - og eksen er idag pappa til 2, såååå jeg vet jo det er meg Er nå forlovet med en ny flott mann, har planer om bryllup neste sommer Men vi har da satt igang prossessen med prøverør, ihåp om å få et sommerbarn sammen. Jeg vil prøve å få til å oppdatere dere dagligt om hvordan dette vil gå. Reaksjoner på kroppen, posetive/negative...Oppturer og nedturer. Jeg startet på hormonkuren igår 24.sept. Har hørt mye om denne kuren, så har blanda følelser hvordan dette skal gå. "svigerinna mi" har nettopp gjennomført 1.forsøk - negativt men hun fikk frosset ned 1 egg, så hun vil ha inn samtidig som vi skal inn.. Men vi krysser fingre og tær sammen, så MÅÅÅ det ordne seg til slutt.. Mvh Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 25. september 2008 #2 Del Skrevet 25. september 2008 Velkommen hit! , og masse, masse lykke til! Vi krysser fingerene på at dette blir en kort prøverdagbok, og snart heller blir en graviditetsdagbok *Midnight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 25. september 2008 #3 Del Skrevet 25. september 2008 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. september 2008 #4 Del Skrevet 26. september 2008 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. september 2008 #5 Del Skrevet 26. september 2008 Lykke til med vidare prøving. Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. september 2008 #6 Del Skrevet 26. september 2008 Lykke til, håper det går som dere vil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 26. september 2008 #7 Del Skrevet 26. september 2008 Hei og velkommen Blir spennende å følge med deg på den berg og dalbanen som IVF prosessen gjerne er. Krysser fingrene for klaff på første forsøk! Vi hadde vårt prøverørforsøk i juni i fjor, og da fant jeg ingen i samme situasjon her inne, men nå er det en god del. Det er en egen tråd inne på prøverforumet der en liten gjeng følger hverandre gjennom prosessen. Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2008 #8 Del Skrevet 30. september 2008 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia31 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei igjen. Tusen takk for alle lykkeønskninger. er jammen en spennende periode, og jeg er så glad for at vi har disse forumsidene, hvor vi kan lese om dere andre som er i samme situasjon. Jeg har nå gått på denne nesesprayen 3 ganger pr dag i 10 dager. Venter ennå på alle disse humørsvingningene ell som har kommet hos de fleste.Men jeg har ikke merket noenting enda. Starter på sprøytene den 14.okt - må innrømme jeg gruer meg til det da, ikke så begeistret for sprøyter, og jaffal ikke at jeg må ta dem selv, men skal klare det også... ønsker dere alle en fortsatt fin søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 #10 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer med prøvedagbok! Og masse lykke til med prøverørsforsøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå