Gjest _Leela_ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Vi har kjøpt hus og dermed har vi endelig plass til oppvaskmaskin på kjøkkenet. Så det jeg lurer på er om noen har noen anbefalinger, er du/dere fornøyd med deres av en spesiell grunn? Har sett endel på ASKO og heller litt mot det, har også sett på xxl maskinen de har (den med tre hyller), noen som har erfaring med denne, trenger man egentlig en så stor maskin når man er to stykker?
Tropehus Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Gå for Asko! Jeg er bitter på at jeg ikke valgte det selv. Har Asko på hytta og hjemme hos mamma og det er helt supre maskiner! Miele har veldig gode maskiner som rommer mye. Du får masse i Asko sin maskin som ikke er XXL også - dere har kanskje ikke behov for XXL hvis dere bare er 2?. En av de andre Asko modellene har en liten bestikkurv øverst, forresten. Vær dessuten oppmerksom på at XXL maskinen er 1cm høyere enn standard benkeplate så dersom du allerede har kjøkkenet på plass kan det bli litt kinkig få den på plass uten å måtte gjøre store inngrep.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå